Beste allemaal.
Momenteel zit ik met een vreemd probleem..
Ik heb zojuist een nieuwe PCI Wifi kaart aangeschaft voor m'n nieuwe desktop.
Echter, past hij nét niet helemaal in mijn pci-slot/behuizing. Het scheelt écht niks.
In Vista 64 bits wordt hij wel netjes herkent en de drivers zijn ook geinstalleert.
Ik ben ook connected naar het netwerk hier, vanwaar ik ook op mijn laptop dit typ. Het probleem is, hij blijft alleen locally internet geven!
Ligt dit aan het feit dat m'n kaart er niet helemaal goed in zit, of door iets anders?
Password moet goed zijn omdat ik wel connected ben met de linksys router.
Af en toe verliest hij de connectie naar het internet. Maar soms houdt hij ook wel verbinding.
Echter trek ik deze info van vista in twijfel omdat ik zelfs niet naar m'n router kan connecten ( 192.168.1.1, mijn interne IP)..
Wat is er nu mis, niet goed erin of iets anders?
Net kwam ik wel in de router, echter na het inloggen viel alles alweer weg.
Pingen naar m'n router ip geeft ook constant time outs..packet loss van 93 %
Update: Als ik mijn pc náást de router zet, dan is het géén! probleem. Alles werkt dan!
Zodra ik naar mijn kamer ga ( 2 verdiepingen hoger) dan werkt het dus NIET meer! Ik kan wederom wel verbinden naar de linksys maar krijg geen internet.
Range moet géén probleem zijn. Voorheen had ik er een belkin pci kaartje inzitten die prima functioneerde!
Ook zit ik hier met mijn laptop, die ook volle snelheid haalt!
Momenteel zit ik met een vreemd probleem..
Ik heb zojuist een nieuwe PCI Wifi kaart aangeschaft voor m'n nieuwe desktop.
Echter, past hij nét niet helemaal in mijn pci-slot/behuizing. Het scheelt écht niks.
In Vista 64 bits wordt hij wel netjes herkent en de drivers zijn ook geinstalleert.
Ik ben ook connected naar het netwerk hier, vanwaar ik ook op mijn laptop dit typ. Het probleem is, hij blijft alleen locally internet geven!
Ligt dit aan het feit dat m'n kaart er niet helemaal goed in zit, of door iets anders?
Password moet goed zijn omdat ik wel connected ben met de linksys router.
Af en toe verliest hij de connectie naar het internet. Maar soms houdt hij ook wel verbinding.
Echter trek ik deze info van vista in twijfel omdat ik zelfs niet naar m'n router kan connecten ( 192.168.1.1, mijn interne IP)..
Wat is er nu mis, niet goed erin of iets anders?
Net kwam ik wel in de router, echter na het inloggen viel alles alweer weg.
Pingen naar m'n router ip geeft ook constant time outs..packet loss van 93 %
Update: Als ik mijn pc náást de router zet, dan is het géén! probleem. Alles werkt dan!
Zodra ik naar mijn kamer ga ( 2 verdiepingen hoger) dan werkt het dus NIET meer! Ik kan wederom wel verbinden naar de linksys maar krijg geen internet.
Range moet géén probleem zijn. Voorheen had ik er een belkin pci kaartje inzitten die prima functioneerde!
Ook zit ik hier met mijn laptop, die ook volle snelheid haalt!
[ Voor 35% gewijzigd door Tomino op 10-03-2009 19:38 ]