Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Waarschijnlijk is het een 1 TB schijf?
Misschien is je systeem sowieso instabiel, vandaar die error. ESTool moet normaal gesproken nl. wel draaien vanaf een CD. Wat je evt. zou kunnen doen is Windows op een andere schijf installeren en dan met de Windows-tools aan de slag gaan.
Misschien is je systeem sowieso instabiel, vandaar die error. ESTool moet normaal gesproken nl. wel draaien vanaf een CD. Wat je evt. zou kunnen doen is Windows op een andere schijf installeren en dan met de Windows-tools aan de slag gaan.
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Waarom zeg je dat het waarschijnlijk 1TB is? Zijn daar troubles mee?pinockio schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:34:
Waarschijnlijk is het een 1 TB schijf?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
1. Er is best wel wat geklaag over de 1TB spinpoint schijfjes van samsung ja maar....spaceboy schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:23:
[...]
Waarom zeg je dat het waarschijnlijk 1TB is? Zijn daar troubles mee?
2. Vooral de kans dat je een 1 GB harde schijf NIEUW hebt gekocht is zo bijzonder klein... dat kan ik niet eens in woorden uitdrukken
waarom vermoed je eigenlijk een verrotte schijf? Als hij echt kaduuk aan het gaan is kan je hem het beste gewoon RMA sturen.
[ Voor 12% gewijzigd door Sigma2k8 op 10-03-2009 23:41 ]
Eh, omdat je in je OP 1GB zei..spaceboy schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:23:
[...]
Waarom zeg je dat het waarschijnlijk 1TB is? Zijn daar troubles mee?
Ik heb zelf een samsung spinpoint f1 750gb, mijn vorige was na 2,5 maand spontaan semi-gecrasht. Smart stat us BAD..dus als er zo'n toooltje is, hou ik me aanbevolen!
[ Voor 27% gewijzigd door Luqq op 10-03-2009 23:43 ]