Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_tm
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-02-2010
Hopelijk kan iemand me helpen:

Ik heb een film van 20 minuten gemaakt in Windows Movie Maker. De film is samengesteld uit allerlei kleine filmclips in AVI formaat, waarbij ik tussendoor wat tekst heb toegevoegd.
Publiceren lijkt goed te gaan, maar bij het afspelen houdt het beeld er na ongeveer 3 minuten mee op. Er is dan alleen nog maar een zwart scherm. De ingevoerde teksten verschijnen nog wel.
Ik heb het verschillende keren geprobeerd, maar iedere keer het zelfde probleem. Ook heb ik een keer alle filters in opties --> combtabiliteit uitgeschakeld. Zonder succes.
Ook heb ik geprobeerd de film te publiceren als DVD. Hier hetzelfde probleem, zij het na ongeveer 4 minuten, dus iets later.
Ik heb het idee dat het al misgaat bij het publiceren aangezien de gepubliceerde film (in wmv formaat) slechts 80 mb groot is, wat me veel te weinig lijkt voor een film van 20 minuten met redelijk scherpe beelden.

Wie heeft er tips?

Alvast dank,
Thijs_TM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iivvvii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:12
Zelf zou ik niet zo snel movie maker gebruiken, maargoed.

Wat je zou kunnen proberen is om eerst het geheel in een ander formaat op te slaan, dus gewoon dv-avi, kijken of het dan wel werkt. Werkt dat ook niet dan is het misschien iets met het type avi's wat je gebruikt, dan zou je ze met virtualdub om kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Het lijkt een bekende bug met een bekende oplossing volgens Google, http://www.unet.fi/fransb...e-maker-black-screen-bug/ voor het gemak maar aangenomen dat je Vista draaid :)

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε