Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen geleden heb ik Empire total war de demo geinstalleerd, superspel maar ik zit met een vaag probleem.

Als ik het spel heb ik genoeg FPS, maar mijn HUD (de menu's, advisor, pauzescherm) 'knipperen' constant met de achtergrond. Ik zie dus mijn poppetjes en gras door de HUD en het menu heen. Het is heel vaag, want het werkt ook van boven naar beneden en daarbij lijkt het wel weer veel op lag. Als ik het menu open zie je dat er een soort 'balk' van boven naar beneden loopt waardoor ik steeds de achtergrond zie.

Mijn specs:

intel 6300@1.86
1 gieg geheugen
ati 3850 512 mb
maxtor 80g @ 7200rpm
XP SP2/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15
Update je grafische drivers eens dat kan helpen. Bij Rome Total War hielp dat bij mij. Met een soort gelijk probleem.

Edit: Ik zie dat je 1GB RAM hem ik zou daar even 2 van maken. voor een klein 20,- heb je zeker 1GB erbij. Dit helpt de games met laden en andere trage dingentjes ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Goldman op 11-03-2009 13:38 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Al eens opnieuw geinstalleerd? Driverissues kunnen ook inderdaad van de orde zijn. Een illegale versie van bepaalde games hebben hier wel eens last van, dan is het wachten op een correcte versie.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb even wat aan je topictitel toegevoegd om het wat duidelijker te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel voor de ideeën. Ik heb inderdaad maar wat exra geheugen gekocht (wat een prijzen zeg, echt ongelooflijk: voor 21e 2g thuisbezorgd!)

anyway, drivers heb ik al geprobeerd, werkte helaas niet.

Ik heb wel vaker problemen gehad met deze pc, zou het kunnen dat er een - kleine - failure in mijn mobo zit? Mijn geluidskaart heeft zo nu en dan ook problemen, vooral met drivers. Het draait allemaal wel, maar soms van die rare dingen waarvan ik nu geen voorbeeld kan geven.

Ik heb de demo al een aantal keer gespeeld, en bij een van die keren had ik als ik op het gras inzoomde particles(?). Ik weet dat dat een ernstig probleem is, maar ik heb ze bij dezelfde settings nooit meer teruggezien. Hoe serieus is het dan?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag het geheugen (nu in totaal 3g) binnen gekregen en het hielp, de knippering zijn weg. Ik ben er in ieder geval ontzettend blij mee.
Pagina: 1