miniset cd wisselaar + 5.1 + digital in

Pagina: 1
Acties:

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-01 11:09
Ik ben op zoek naar een miniset (mag 2ehands) met de volgende specs:

- 5-disc wisselaar (mag ook meer)
- dvd (-a) afspeelmogelijkheid
- digitale coax ingang + uitgang
- 5.1 speaker aansluiting

Minisets zijn geloof ik een beetje een uitstervend ras en via Kieskeurig vind ik alleen de JVC UX-G70, maar die voldoet niet helemaal aan mijn wensen. Heeft iemand nog tips waar te zoeken/te vragen? Ik dacht dat ik er ooit eens eentje van JVC had gezien, maar als ik op de archive pagina kijk, vind ik toch niet echt iets.

Die 5.1 vraag ik me sowieso af of dat heeft bestaan. Volgens mij waren de sets met 5 speakers altijd Dolby Pro Logic. Als iemand dat met zekerheid weet hoor ik het ook graag, dan weet ik dat ik die wens kan wegstrepen iig ;) Maar dan zou dolby pro logic nog wel gewenst zijn, en al die setje van de laatste tijd hebben alleen maar 2 speaker aansluitingen heb ik het idee...

• Shadow_Zero
Weet iemand of er uberhaupt zulke sets zijn uitgebracht met digital-in? Tot zover kan ik ze alleen met digital-out vinden...

• Shadow_Zero
Toch weer even een bumpje omdat ik nog niks heb kunnen vinden ^^

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:35
Naar mijn weten is er niets op de markt geweest wat alle eisen had. Enige wat je nu nog kan krijgen is een losse receiver van marantz NR1501 of SR4003 etc. en die combineren met de wisselaar CC4003 en dan daarnaast nog een DV4003 voor DVD. En dan dien je natuurlijk nog de 5.1 speakerset aan te schaffen...

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:56
Setjes met DVD + digitale in-/uitgang + 5.1 speakerset zijn er genoeg. Vind zo'n setje van een fabrikant die ook een cd-wisselaar in (ongeveer) dezelfde stijl maakt, en dan heb je denk ik de eenvoudigste oplossing om met zo weinig mogelijk componenten te krijgen wat jij wilt.

• Shadow_Zero
Het is ter vervanging van mijn huidige set, een Philips FW795W: http://62.51.96.209/philips_fw795w.jpg

En het zal echt een mini/midi set moeten worden, de hoogte in, omdat de ruimte niet breed genoeg is voor het plaatsen van receiver/'platte' cd-speler. Plus dat een losse receiver en cd-speler weer meer tijd/geld/moeite gaat kosten dan ik er eigenlijk in wil steken. Het is voor de hobbykamer en moet vooral praktisch zijn :)

@Wicked-game: Zijn er wel sets verschenen met een digital-in? Dat is eigenlijk de enige functionaliteit die ik totaal niet kan vinden. Wisselaars, digital-out, dvd-functionaliteit (hoewel lastig zoeken) lukt nog wel. Als ik de JVC MX-DVA9 op die archive pagina bekijk, komt die wel aardig in de buurt: http://support.jvc.com/co...Id=13&page=2&archive=true

Stel dat ik eisen bijstel naar wisselaar (mag dus ook 3 zijn) en 5.1 aansluiting, zijn er nog meer van dit soort mini-sets als JVC, of waren zij daarin de enigen?

@DnnSke: Wat/welke bedoel jij dan?

EDIT:
Ah, ik zie nu dat die JVC ook maar maximaal 2.0 digital out doet (2-channel mix down). Dus dan heb ik nog geen set gezien die echt 5.1 digital out doet.

[ Voor 8% gewijzigd door Shadow_Zero op 27-10-2009 15:31 ]

Pagina: 1