Toon posts:

H.A.W.X. demo probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
halo allemaal,

ik kijk al zo lang uit naar om HAWX te gaan spelen en heb daarom ook de demo gedownload... alleen nou heb ik het zelfde probleem als bij de cal of duty 4 demo: als ik dubbelklik op de toepassing krijg ik een zandlopertje tot in de eeuwigheid. verder niets... kan iemand mij helpen?

p.s
ik gebruik windows vista

Groeten Dubalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Beste dubalt, je post wel weinig informatie. Wat van belang is zijn de gegevens van jouw machine. Wat voor hardware heb je allemaal in je kast en wat zie je bijvoorbeeld in taakbeheer staan. Krijg je ook foutmeldingen te zien in de logboeken of zie je helemaal niks? :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 17:30

PromoX

Flying solo

Dit soort vragen/problemen horen in Spielerij - Problemen & Vragen. Echter wordt er wel enige eigen inzet en info verwacht. In plaats van het topic te verplaatsen sluit ik deze dan ook.

Probeer het gerust met een nieuw topic eerder genoemde subforum, maar probeer dan wel iets meer inzet te tonen en iets meer info te geven. Dan kunnen anderen je ook beter en gerichter helpen bij het vinden van een oplossing.

Misschien dat er over het probleem zelf niet zo heel veel te vinden is, maar er zijn nog wel een aantal dingen waar je naar kunt kijken. Zie de reactie hierboven van Outerspace en daarnaast ook de SPV FAQ voor info die je kunt geven en handelingen die je zelf uit kunt proberen zoals bijvoorbeeld nieuwere of juist oudere drivers.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.