Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]RunDLL error als ik 'openen met..' kies.

Pagina: 1
Acties:

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb eerst een zoekopdracht gedaan op dit onderwerp en kreeg veel returns alleen heeft geen van alle hetzelfde probleem als dat ik heb, en aangezien ook google niet kan helpen open ik een nieuw topic.

Elke keer als ik via rechtermuisknop 'openen met..' wil kiezen om aan te geven met welk programma ik het bepaalde bestand wil openen krijg ik de volgende foutmelding: An error occurred while trying to run "C:\WINDOWS\system32\shell32.dll,OpenAs_RunDLL <string met locatie bestand dat ik wil openen>"

Hierdoor verschijnt niet het venster waarin ik een bepaald programma kan kiezen om te openen. Het is niet heel ernstig, aangezien ik via eigenschappen wel gewoon in die lijst terecht kan komen. Maar het is uiteraard wel irritant. Het maakt niet uit bij wat voor een bestand, het is bij allemaal hetzelfde. Iemand een oplossing?
Dank!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is dat hetzelfde probleem als dit: http://www.howtofixcomput...ay-open-window-59424.html

Check je PC eens op mal- en spyware.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Outerspace schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 15:36:
Volgens mij is dat hetzelfde probleem als dit: http://www.howtofixcomput...ay-open-window-59424.html

Check je PC eens op mal- en spyware.
Ja ik had die website ook gevonden en hij heeft inderdaad gedeeltelijk hetzelfde probleem als dat ik heb, alleen kan ik er niet echt een oplossing vinden. Bovendien heb ik al die andere problemen niet geconstateerd tot dusverre. Ik ben nu allerlei scans aan het uitvoeren, zal straks de resultaten posten.

EDIT: virus resultaten waren niet heel interessant, wat malware. Maar na verwijdering geen resultaat. Dus probleem blijft. Iemand een oplossing? Please!

[ Voor 11% gewijzigd door bart1074 op 10-03-2009 20:43 ]