De Ethernetpoorten van mijn Zyxel 2602HW-61C zijn niet meer te bereiken. Diverse kabels geprobeerd. En ook met diverse computers geven de 4 poorten geen reactie. Het doorlussen van een UTP kabel van lan poort naar lan poort laat de lichtjes wel branden.
De firewall in de modem/router staat uit.
Ik kan de modem/router dus alleen draadloos benaderen. Hij werkt ook verder goed op de ethernetpoorten na dan. Nu heb ik een NAS gekocht, deze wil ik graag op 1 van de 4 Ethernet poorten aansluiten. Echter ik krijg (dus) geen verbinding.
Een reset naar fabrieksinstellingen durf ik niet zo snel. Dan ben ik het draadloze gedeelte (Wlan) en ook mijn internet en telefoon (instellingen) verbinding kwijt.
Wie heeft enig idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt
De firewall in de modem/router staat uit.
Ik kan de modem/router dus alleen draadloos benaderen. Hij werkt ook verder goed op de ethernetpoorten na dan. Nu heb ik een NAS gekocht, deze wil ik graag op 1 van de 4 Ethernet poorten aansluiten. Echter ik krijg (dus) geen verbinding.
Een reset naar fabrieksinstellingen durf ik niet zo snel. Dan ben ik het draadloze gedeelte (Wlan) en ook mijn internet en telefoon (instellingen) verbinding kwijt.
Wie heeft enig idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt