Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Detailed Upload Monitor voor bestandsdeling*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag Tweakers,

tegenwoordig dient mijn PC als fileserver waar allerlei dingen vanaf worden gehaald.
Ik doe dit via de door Vista (Premium 64 bit) gegeven manier (Rechtermuisknop op schijf --> Delen), daarnaast is het openbaar dus iedereen aan het netwerk kan erop.

Met behulp van mijn G15 toetsenbord kan ik zien of er iemand download van mijn computer (de upload gaat van 10KB naar een aantal honderd). Ik zou alleen niet weten waar ik in Windows kan zien wat mijn pc upload, dit bedoel ik dus in de zin van mappen of bestanden.
Ik heb al verschillende programma's op google proberen op te zoeken, maar telkens loop ik tegen down- en uploadmeters aan en dat is niet wat ik zoek. Daarom hoopte ik dat jullie een programma zouden weten of een bepaalde manier om die informatie op te halen.

Ik wil dus een programma waarbij je in volle detail kan zien wat er wordt geupload.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Uploadsnelheid = 300 KB/s
Wat wordt geupload = d:/browser/vuurvosmovie.mpg
IP bestemming = 192.168.0.102
PC-naam bestemming = Sjaak-PC

//Eventueel deze dan ook nog, maar dat lijkt me wel veel geeisd
Begintijd = 15:01:49 17-01-2009
Eindtijd = 15:10:49 17-01-2009
Totaaltijd = 00:00:09:00

Ik hoopte dat jullie dus wel zo'n programma kennen en mij daarmee kunnen helpen :) .

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
Monomon is bedoeld voor m0n0wall ("It was designed to monitor the network utilization on interfaces on m0n0wall, an open source firewall package (but it also works with pfSense))" en dat is een versie van FreeBSD als ik mij niet vergis.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
Kijk eens naar System tray share monitor. Werkt niet met Vista, maar is dat wel ongeveer wat je zoekt?

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Na op 'System Tray Share Monitor Vista' te hebben gezocht met Google kwam ik dit tegen:
Valix - Active Share Monitor

Dat programma lijkt me wel wat, helaas ben ik nu niet op de goede locatie om het te testen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En een kleine titelfix ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Valix - Active Share Monitor is helemaal wat ik wil, thanks.

Onwijs bedankt jullie twee en alt-92 niet te vergeten voor de titelfix.
Pagina: 1