Toon posts:

MP3 op HTC Touch HD via bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waarom ik wel kan bellen via bluetooth middels mijn HTC Touch HD, maar ik niet de muziek op dezelfde manier kan beluisteren. Natuurlijk, de kwaliteit zal wat minder zijn, maar in het verkeer is dat echt niet zo erg. Nu dat geworstel met in de knoop rakende oortelefoons, lengte van het draadje weer niet lang genoeg, stereo zou toch ook best kunnen met 2 bluetooths bel-apparaten in mijn oor. Waarom wordt er niet wat verzonnen??

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:20

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Verder is het handig als je wat meer info zou geven. Ik moet je post 3 keer lezen voordat ik eruit kon halen dat je het hebt over muziek luisteren in de auto. (toch?) Welke autoradio? Heb je A2DP ondersteuning op je telefoon en op je radio?

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.