Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Van mijn werkgever heb ik de schitterende Nokia 3109classic gekregen om mee te bellen.
Nou wil ik niet de hele dag met 2 telefoons lopen, dus heb ik via Outlook/Nokia Suite mijn adresbestand gekopieerd naar de telefoon.

Alles komt netjes mee, zelfs adresgegevens en foto's.
Maar nou heb ik dus iets vreemds.
Op mijn werk werken we met verkorte nummers als je collega's wilt bellen. Als we naar 'buiten' willen bellen moeten we eerst een '0' of 00/+31 voor het nummer zetten. Dus '0 06 12345678' of '+31 6 12345678'.

Een flink aantal nummers die ik snel even in mijn andere telefoon heb gezet (en dus ook zo in outlook staan) hebben gewoon het 0612345678 nummer.

Nou zou je zeggen, laat maar zitten. Ik wijzig het nummer wel op het moment dat ik het nodig heb. Het probleem is echter dat ik dat nummer niet kan wijzigen. Als ik er een '0' of '0031' of '+31' voorzet en dan kies voor opslaan. Krijg ik elke keer de melding 'Handeling mislukt'.

Ik kan de nummers in mijn adresboek niet wijzigen? Dus als iemand weet hoe dat zit? ik hoor het graag!
Overigens, de nummers die ik zelf in de telefoon heb gezet, kan ik wel gewoon wijzigen.