[USB Stick] Geen data zichtbaar, maar zit wel vol

Pagina: 1
Acties:

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:21

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Topicstarter
Ik heb voor m'n werk een USB Stick in gebruik. Nu is het zo dat deze sinds donderdag geen bestanden meer weergeeft.

Het is een 1GB stick, maar er is volgens Finder (Mac) nog maar 34MB van over. Zover ik weet klopt dit. Maar hoe kan het dan dat ik de bestanden niet zie?

Ik heb het getest op Mac en Windows (Vista en XP), maar nergens kan ik de bestanden zien. Ik heb File Scavenger er al overheen gehaald, maar die geeft alleen de .JPG bestanden terug... Er staan echter nog wat PSD bestanden op die ik nodig heb.

Het lijkt me dat er iets mis is met de stick, maar waarom is deze nog wel beschreven? En hoe krijg ik al mijn bestanden terug?

If it aint fixed, it's broken.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Als je in Mac OS X bestanden van een externe schijf verwijdert komen deze eerst in een prullenbak op die schijf. Dus kijk eens in je prullenbak.

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:21

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Topicstarter
Ik heb de schijf altijd op m'n werk in de PC.

Daarnaast, ik heb 100% zeker weten niks verwijderd, versleept of iets dergelijks.

If it aint fixed, it's broken.

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Tjeerd jongen... wat kan je wel. Heb je niet on 1 of andere rare manier je bestanden verborgen gemaakt? :P
Verder zou ik het ook niet weten... Denk toch dat er iets mis is met je stikkie.

offtopic: brrroekakoe

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:02
Probeer het eens met Recuva @ Windows

http://www.recuva.com/download

En anders met GetDataBack for Fat (neem aan dat het geen NTFS is als je 'm op Mac gebruikt). Deze is echter in legale vorm niet gratis. :P

[ Voor 70% gewijzigd door Noxious op 11-03-2009 16:30 ]