3dmark2001

Pagina: 1
Acties:

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
wanneer komt dit geniale programma uit?
op de site doen ze gaat vaag over

w00t

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik weet er verder niets over maar verwacht het maar ergens rond de tijd dat de eerste GF3 kaarten te koop zullen zijn ... volgens mij hebben ze de release van 3DMark2001 daar een beetje op af gestemd (wat heb je aan een benchmark als er geen coole 3D kaart is om hem in volle glorie te laten zien toch) ...

PC Specs

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 16:18
Hopelijk met de GF3 ja :) da's al snel, maar ik vrees dat het nog wat langer zal duren.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
dus zou je met de gf2 GTS geen goede score krijgen?

w00t

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

3Dmark zou er lijkt mij naar moeten streven een redelijk representatieve benchmark uit te voeren met resultaten waar je wat aan hebt.
Als het niet loopt op een >1ghz met gf2, dan streven ze denk ik het benchmark doel voorbij, dat zijn namelijk toch nog redelijk high end systemen, en daar hoort eigenlijk alles op te lopen.
probeer anders een de X-isle demo van crytek, da's ook best bruut en zwaar, maar het loopt wel op een 1ghz.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Op dinsdag 27 februari 2001 17:21 schreef Clay het volgende:
3Dmark zou er lijkt mij naar moeten streven een redelijk representatieve benchmark uit te voeren met resultaten waar je wat aan hebt.
Als het niet loopt op een >1ghz met gf2, dan streven ze denk ik het benchmark doel voorbij, dat zijn namelijk toch nog redelijk high end systemen, en daar hoort eigenlijk alles op te lopen.
probeer anders een de X-isle demo van crytek, da's ook best bruut en zwaar, maar het loopt wel op een 1ghz.
Die demo loopt bij mij (zie sig.) de eerste helft met ongeveer 50 fps, de tweede helft zakt het geweldig in (15 fps) :(

Wél een geweldig beeld :9~

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op dinsdag 27 februari 2001 17:21 schreef Clay het volgende:
Helemaal mee eens. Maar ik denk toch niet dat dat gaat gebeuren. Die benchmark moet ook nog bruikbaar zijn over een jaar en dan zijn er al kaarten uit die weer vele malen sneller zullen zijn .. Als voorbeeld: 3DMark2000 .. toen dat uitkwam was een TnT2 Ultra ongeveer gelijk aan een GeForce2 nu. Ik weet niet of je wel eens de high detail stukken hebt gedraaid op een (toen) snel systeem met een TnT2 Ultra maar dat liep voor geen meter. Pas met de komst van de GeForce (en SSE) ging dat soepel. Maargoed ik hoop natuurlijk ook dat het een beetje fatsoenlijk loopt op m'n 1GHz Athlon met Radeon :) .

PC Specs

Pagina: 1