PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Heb je ook al geprobeerd met andere browser? Firefox, Opera, ... ?
Verder vind ik het vreemd wat een update te maken heeft met je automatisch configuratiescript voor IE ... dat automatisch configuratiescript is bedoeld voor instellingen van een eventuele proxy of andere ...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 21:14 ]
Ik wil graag online gaan spelen emt flight Simulator X. Daarvoor hebben ze wat progs ontwikkeld die je moet downloade. Die heb ik dus gedownload. Maar wil je online andere vliegtuigen zien moet je een apart bestand downloaden. En dit bestand kun je alleen maar downloaden als dat configuratiescript is uitgeschakeld. Wat ik dus nu heb is dat ik geen andere vliegtuigen kan zien als ik online ben.
Bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 10-03-2009 08:16 ]
Hoe ben je aan internet gehangen - kan je wel toe zonder configscript? Als je gewoon thuis direct aan internet of aan een simpele router hangt: check eens op malware (wat weer terugverwijst naar mijn eerste zin).
Ik snap trouwens ook niet waarom dat uitschakelen nodig zal zijn. OTOH, het schijnt dat de chef van de makers van FS best veel weet van Windows/IE
'IE probleem' zegt zo weinig over waar het om gaat. Ik pas de topictitel dus aan, woorden als 'vraag' of 'probleem' hebben bijna nooit zin in een titel
[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 10-03-2009 08:37 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik kan wel zonder configuratiescript, maar als ik hem uitzet gaat hij contstant weer aan. Maar waaraan het ligt, ik heb geen flauw idee. Niemand verder die me verder kan helpen? bedankt
Verwijderd
@F_J_K, dat uitschakelen kan wel degelijk nodig zijn, hier in België als Telenet gebruiker krijg je nog steeds bij default via IE7 een configuratie-bestand voorgeschoteld (http://wpad.telenet.be), met als gevolg als je het aangevinkt hebt staan en je let niet op bij de eerste keer je IE opent je elke website bezoekt in intranet modus met lage beveiligingsinstellingen
Oxigeon schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:05:
Ik kan wel zonder configuratiescript, maar als ik hem uitzet gaat hij contstant weer aan. Maar waaraan het ligt, ik heb geen flauw idee. Niemand verder die me verder kan helpen? bedankt
check eens op malware (wat weer terugverwijst naar mijn eerste zin).
Ook: wat loopt er verder aan tools mee? Welke add-ons zijn er in IE geinstalleerd?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)