Warcraft III RoC & TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inleiding (indien het nog nodig is ;) )

Reign of Chaos

Bijna 15 jaren zijn verstreken sinds een groep mensen het land Dreanor binnenging en de Dark Portal, samen met een groot deel van Dreanor, vernietigden en zo een einde maakten aan de bedreiging van de Orcs. Helaas zijn de helden die dit deden nooit meer teruggekeerd. De weinige Orcs die nog in Azeroth waren, zijn gevangen in verschillende kampen. De Alliance is echter uiteen gevallen. Maar nu dreigt er een nieuw gevaar. Overal in Lordaeron breken in dorpen vreemde ziekten uit die mensen veranderen in zombies. Een mysterieuze profeet voorspelt de terugkeer van demonen dat tienduizend jaar eerder al de wereld van Azeroth teisterde maar toen verslagen werd door de Night Elves. Al snel wordt Lordaeron veroverd en de inwoners ervan vluchten weg naar Stormwind, nu de hoofdstad van de mensen.

Ondertussen zijn de Orcs uitgebroken en op aanwijzingen van diezelfde mysterieuze profeet vluchten ze naar het continent Kalimdor. Daar ontmoeten ze de Tauren, een soort intelligente Minotaur. Niet veel later verschijnen ook de Night Elves, die zich duizenden jaren hadden verborgen op hun heilige berg, Mount Hyjal, wachtend op de dag dat The Burning Legion zou terugkeren. De grootste oorlog uit de geschiedenis van Azeroth staat op het punt uit te breken…

The Frozen Throne

The Frozen Throne speelt zich enkele maanden na de gebeurtenissen van Warcraft III: Reign of Chaos af. Het verhaal boort door op het einde van het originele spel. Het zet ook enkele nieuwe plots neer en strijkt de weg glad voor nieuwe conflicten in The World of Warcraft.

Sinds ik een jaar geleden Warcraft 3 nog eens speelde op een regenachtige dag was het hele custom-game gebeuren een nieuwe wereld voor mij. Een enorm verslavende, zelfs anno '09 :)

Ik speel regelmatig Custom games en wou eens zien of er hier op GoT ook nog mensen wel eens een potje spelen. Ik zie vaak Nederlandse en Vlaamse namen.

Vooral TowerDefence (white, green, Soldier, Poker, Nightstalker en nog een hoop), ook RPG's genre 'WoW reborn: drums of war, en Herowars, Orc gladiators...

Ik ben gestopt met WoW een jaartje na TBC maar het universum spreekt me blijkbaar nog enorm aan.

Nu men ps3 een maandje weg is, heb ik tijd over dus als hier nog warcrafters zitten, laat maar weten.

Mijn naam op b.net is hetzelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het knapste vind ik nog het verhaal van DoTa, beginnen als RTS mod en vervolgens komen er volwaardige games uit op dat principe. Ik roem nog steeds de modbaar heid van warcraft de beste die ik in een rts heb gezien.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ben op het moment de SP campaign van TFT aan het spelen op de Blizzard manier: when it's done! Heb de game al jaaaaren in bezit, maar de uitbreiding pas vorige maand gekocht. :$

MP nog nooit gespeeld en DOTA ken ik alleen van dat vervelende liedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Edmin schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:05:
Ik ben op het moment de SP campaign van TFT aan het spelen op de Blizzard manier: when it's done! Heb de game al jaaaaren in bezit, maar de uitbreiding pas vorige maand gekocht. :$

MP nog nooit gespeeld en DOTA ken ik alleen van dat vervelende liedje.
Zelf 4 x beide campagnes uitgespeeld (in '02, '03, '05 en '08)

MP ranked matches maar een paar keer geprobeerd, ik werd genadeloos ingemaakt en het zorgde voor stress :P En veel geduld om het allemaal vanbuiten te kennen, naaah.

Dota is inderdaad best leuk, soms zie je niks anders dan dat op de lijst van games (TFT).

Probeer maar eens al die MP custom maps, je zal het je niet beklagen (of misschien wel als je nu al een tijdgebrek hebt). Echt ongeloofelijk wat de 'gewone' mensen gemaakt hebben. Ik zou zelf niet het geduld hebben om zoiets in elkaar te flansen, ookal is de editor nog zo goed.
Sorry, ik heb deze niet gevonden. Eerst via 'zoeken' een stuk of 60 allerhande warcraft random topics gevonden. Dan deel 13 die geëindigd was met 'gesloten voor onbepaalde tijd'.

Deze had ik nergens gevonden maar inderdaad kunnen we daar best verdergaan.

Sluit maar hier :)

Edit: reden omdat ik het niet vond: het stond niet bij strategy games.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De Grote Warcraft III ROC & TFT topic - Deel 14

:)

Die gaat nu trouwens wel naar Strategy Games, bij het automatisch splitsen is dat niet goed opgepikt...

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 10-03-2009 07:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.