Ik zit hier op een laptop met Simpc. Is er een manier om hier Windows XP of Windows Vista op te krijgen? Als ik een cd van Windows XP erin doe begint hij eerst met alle bestanden laden. Daarna zegt hij dat er een .ini bestand beschadigd is en kan de setup niet verdergaan... Hoe krijg ik in godsnaam Windows op dit apparaat. Ik heb al veel gezocht maar ik kan niets vinden. Op de site van Simpc staat ook niets nuttigs.
Als 't goed is zit er geen harde schijf in maar een flash kaart van een gigabyte ofzo. Daar krijg je windows xp echt niet op..
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
SimPC.nlgertvdijk schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:22:
Waarom post je dit in Non-Windows Operating Systems als je er Windows op wil hebben? En misschien is het handig om even de achtergrond uit te leggen wat betreft een 'Simpc' is.
PC's voorzien van Linux (maar wel voorzien van een jasje) die zich richten op ouderen die voor het eerst met een PC gaan werken. Heeft iets weg van de OS'en die Acer en Asus meeleveren op hun Linux-netbooks.
SimPC is toch non-windows.gertvdijk schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:22:
Waarom post je dit in Non-Windows Operating Systems als je er Windows op wil hebben?
Dus het gaat niet lukken? Ergens meer info? Ik kan niets vinden...CyBeR schreef op maandag 09 maart 2009 @ 20:48:
Als 't goed is zit er geen harde schijf in maar een flash kaart van een gigabyte ofzo. Daar krijg je windows xp echt niet op..
Ja, maar je wil er Windows op krijgen, en dat lukt niet, dus je probleem ligt aan Windows....
Heb je ook al een andere Windows CD geprobeerd?
[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 09-03-2009 22:59 ]
Nou ja 't is gewoon een simpele OEM laptop waar ze standaard een eigen variant van Gentoo op proppen. Het ding is op zich prima in staat om windows te draaien, mits voorzien van fatsoenlijke storage.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:55:
[...]
Dus het gaat niet lukken? Ergens meer info? Ik kan niets vinden...
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Het is gelukt! XP nog een andere cd geprobeerd maar kreeg weer een (andere) foutmelding. Vista geprobeerd en dat werkt!
Pagina: 1