GarageBand '09 maar 4 artist lessons

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Bij de artist lessons in GarageBand '09 zie ik maar 4 lessen staan terwijl er op de website van Apple als voorbeelden toch echt veel meer staan. Ik lees op forums dat dit te maken kan hebben met de regio die je hebt ingesteld op iTunes, maar dat zou toch raar zijn?

Heeft iemand een idee wat ik kan doen of of hier een bericht over is dat de andere later komen?

Verwijderd

kan je niet die extra content downloaden? moest ik ook voor extra instrumenten bij garageband 08....
koste niks though

Verwijderd

Ik heb zelfs geen enkele artist lesson...

Ik heb 2 basic lessons van Gitaar en Piano en thats it.
Ik kan wel 4 lessen downloaden van artiesten, maar dat kost me dan ff 4,95 per les.

Beetje genaaid als je het mij vraagt.
Ik vond dat best een aardige toevoeging, en er is nooit iets gezegd dat het geld ging kosten.
Je hebt toch al betaald voor iLife '09... dan zouden er op zijn minst wel een paar van die artist lessons bij mogen zitten lijkt me.

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:05:

Ik kan wel 4 lessen downloaden van artiesten, maar dat kost me dan ff 4,95 per les.

Ik vond dat best een aardige toevoeging, en er is nooit iets gezegd dat het geld ging kosten.
Je hebt toch al betaald voor iLife '09... dan zouden er op zijn minst wel een paar van die artist lessons bij mogen zitten lijkt me.
Dat is wel gezegd dat het geld ging kosten.. Dat was vanaf de release al bekend..

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-02 15:38
Eswip schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:14:
[...]

Dat is wel gezegd dat het geld ging kosten.. Dat was vanaf de release al bekend..
De 2x10 basic lessen zijn geheel gratis, enkel de artist lessen zijn inderdaad 4,5 euro.

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-02 10:53
ik er trouwens ook bekent of er meer instrumenten bij komen van de basic lessen?
zoals bassgitaar ofzo?

• FerdiV

Ja ik bedoel de lessen van artiesten met artist lessons. Ik en voor de basis lessen heb ik er 9 voor piano, gitaar nog niet gedaan.

Maar zou er graag meer zien, hoop dat er sowieso in de toekomst meer bijkomt.

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
wat kost een gemiddeld magazine waar je 'soms' een artist lesson/demonstration bij krijgt? mja zo'n €9~18 euro ja ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-02 18:37
Ik hoop dat dit niet gezien word als topic kapen, maar vraag is wat "klein" voor een apart topic.

Iemand ervaring met die basic piano lessons ? Kan je een midi keyboard gebruiken ? Leer je ook echt wat ?

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

• FerdiV
Ik ben nu bij les 7 van de 9 en moet zeggen dat ze het zeker goed uitleggen.

Maar ik wil dus zojuist een les kopen, moet je er een creditcard voor hebben. Die heb ik niet, geen lessen dus? Dit valt me erg tegen.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

FerdiV schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:19:
Ik ben nu bij les 7 van de 9 en moet zeggen dat ze het zeker goed uitleggen.

Maar ik wil dus zojuist een les kopen, moet je er een creditcard voor hebben. Die heb ik niet, geen lessen dus? Dit valt me erg tegen.
Kun je niet bij Dixons oid een gift card kopen dan?

Zoef

• FerdiV
Zpottr schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:44:
[...]

Kun je niet bij Dixons oid een gift card kopen dan?
Gaat niet via iTunes, als ik wil kopen wordt ik naar een pagina gestuurd waarbij ik mijn creditcard gegevens moet invullen.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

FerdiV schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:55:
[...]

Gaat niet via iTunes, als ik wil kopen wordt ik naar een pagina gestuurd waarbij ik mijn creditcard gegevens moet invullen.
Oh... da's suf zeg.

Zoef

Pagina: 1