Hey,
Ik heb al een tijdje de logitech harmony 525 afstandsbediening.
Tot voor kort geen enkel probleem... een geweldig apparaat.
Maar nu heb ik dus toch problemen. Na een verse update doet ie het prima.
Maar de volgende dag kan het maar zo zijn dat de devices niet meer in de "normale" volgorde
staat en dat geeft al aan dat de gehele AB niet meer doet wat ie moet doen.
Hij reageert dan niet meer op een knop maar bij het indrukken van de 2de knop doet hij dan
de actie van de eerste knop en bij de 3de druk op een knop doet ie de actie van de 2de knop.
Dit is natuurlijk enorm onlogisch en vreemd. Alle instellingen staan toch goed zeker gezien na opnieuw
updaten doet ie het een tijdje goed. Het lijkt er dus op dat hij in de war raakt zodra hij in sleepmode
is geweest.
Eerder had ik dit ook al maar dan 1x in de maand ofzo maar nu is het elke dag opnieuw. Vreemd toch?
iemand een idee?
Ik heb al een tijdje de logitech harmony 525 afstandsbediening.
Tot voor kort geen enkel probleem... een geweldig apparaat.
Maar nu heb ik dus toch problemen. Na een verse update doet ie het prima.
Maar de volgende dag kan het maar zo zijn dat de devices niet meer in de "normale" volgorde
staat en dat geeft al aan dat de gehele AB niet meer doet wat ie moet doen.
Hij reageert dan niet meer op een knop maar bij het indrukken van de 2de knop doet hij dan
de actie van de eerste knop en bij de 3de druk op een knop doet ie de actie van de 2de knop.
Dit is natuurlijk enorm onlogisch en vreemd. Alle instellingen staan toch goed zeker gezien na opnieuw
updaten doet ie het een tijdje goed. Het lijkt er dus op dat hij in de war raakt zodra hij in sleepmode
is geweest.
Eerder had ik dit ook al maar dan 1x in de maand ofzo maar nu is het elke dag opnieuw. Vreemd toch?
iemand een idee?