KPN Dongel probleem

Pagina: 1
Acties:

• Superlam
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Hallo mensen,

Door een fout van de kpn zitten wij hier al 2 weken zonder internet, en waarschijnlijk duurt het nog een maand ongeveer.
Als vervanging voor deze tijd hebben wij een dongel aangeboden gekregen. Opzich werkt dit apparaat op 2 van de 3 computers prima, maar op de 3de, de belangrijkste pc van allemaal, wilt het apparaat zich niet volledig fout loos installeren. Als ik de dongel in de pc steek dan gaat die installeren en als die bijna klaar is zegt die opeens de vereiste sectie kan niet in het inf bestand gevonden worden. Vervolgens gaat die door met installeren en als die dan klaar is dan zegt die er was een fout tijdens de installatie. Kortom hij wil niet werken. Heeft iemand heer een oplossing voor? De computer draait op xp sp3.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan je wat meer info geven, waarop draaien de andere pc's?
Zijn ze gelijk qua overige software?

Noem maar op :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Superlam
De andere pc's draaien ook gewoon op xp.
En volgens mij moet er kwa software niet echt veel verschil zijn, natuurlijk staat er niet precies de zelfde software op maar niks echt belangrijks verschillend.

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-03 12:24
gewoon op de cd zoeken naar het desbetreffende inf bestand

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
vincedd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:09:
gewoon op de cd zoeken naar het desbetreffende inf bestand
Even goed lezen :
Superlam schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:29:
en als die bijna klaar is zegt die opeens de vereiste sectie kan niet in het inf bestand gevonden worden.
Er kan een sectie in een INF niet gevonden worden, de inf dus zelf wel.

TS: Is er geen update op de site van KPN?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:30:
[...]

Even goed lezen :

[...]

Er kan een sectie in een INF niet gevonden worden, de inf dus zelf wel.

TS: Is er geen update op de site van KPN?
Niet geschoten is altijd mis.
fout (meldingen / Formuleringen worden vaker verkeerd geïnterpreteerd )

@ TS hoe zit het met de updates van het systeem ?
Probeer anders alleen de drivers van het apparaat te installeren door zelf de .INF bestanden toe te voegen .

• Superlam
Ik heb alles al geprobeerd maar niks wil werken. Ik heb zelf de inf geprobeerd toe te voegen, toen zei die is geen geldig installatie bestand. Op de site heb ik niks kunnen vinden en op de cd zoeken zal ook niet werken aangezien er geen cd bij zit :D Maar niet getreurt ik heb inmiddels voor de desbetreffende pc voorlopig een andere oplossing en dat is het lenen van het internet van de buurman. Dus het dongel probleem krijg ik niet opgelost dus maar zonder dongel.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

Reptile209

- gers -

Mocht je er toch nog tijd in willen steken: scan de probleem PC eens uitgebreid op virussen & spyware. Ik heb ooit eindeloos installer foutmeldingen gekregen voor een USB-apparaat; na cleanen met Spybot S&D werkte alles als een tierelier :).

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1