• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-01 22:36
Afbeeldingslocatie: http://www.correct.nl/artimages/90/68/326890-n1.jpg

Sony HR3-UX3

Het AVCHD DVD formaat is een nieuwe standaard voor video-opnamen op High Definition beeldkwaliteit. Opnamen kunnen worden bekeken op elke HD-ready of Full HD-televisie of via een aangesloten Blu-Ray speler met AVCHD weergave mogelijkheid, inclusief de Playstation 3. Voorzien van een Carl Zeiss Vario-Sonnar T-lens. Maakt tevens foto´s die via het geintegreerde Memory Stick DUO kaart-slot kunnen worden opgeslagen. 5.1-kanaals surround geluid opneemt en 2.7-inch breed Clear Phote LCD plus-scherm. Afm. 14.2x8.7x7.2 cm.

Dit product is alleen verkrijgbaar op de Bergweg 110 * Digitale High Definition DVD camera * 2.7 inch breedbeeld LCD touch screen kleuren scherm * 211.200 pixels * CCD beeldchip met 2.1 mega pixels * 10 x optische zoom * 80 x digitale zoom * Minimale lichtsterkte 2 Lux * Super nightshot* Electronische Super Steady shot * Opname op DVD-R DVD-RW DVD+RW +R DL * Automatische en Handmatige focus * 16:9 Mode * 10 x Program AE * Ingebouwde microfoon * flitser * Automatische witbalans * Back light * Fader * Digitale effecten * Demo mode * Photo mode * Kleuren zoeker * Accessoire-schoen * Windruisonderdrukker * MS Duo- slot * PictBridge * video uit- S-video- uit- audio uit- USB 2.0- HDMI uit- component uit- aansluiting(en) * Inclusief : afstandbediening software AC adapter batterij(en) AV kabel USB kabel * Opgenomen vermogen 4.9 Watt (LCD-aan) * 4.7 Watt (LCD-uit) * Gewicht (zonder accu) 530 gram * afm: (b x h x d): 14.2- 8.7- 7.2 cm ( 01/07 yg ) *

Hij kost 349 bij correct Rotterdam. Hoe zijn jullie ervaringen met deze camera?

Ik zoek een videocamera, max 350 euro. Ik heb geen firewire aansluiting.
De videoopname zal op een full hd televisie worden afgespeeld.

Is dit een goede keuze?

Source:
http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=326890

[ Voor 3% gewijzigd door jzoin2 op 09-03-2009 17:29 ]

Verwijderd

Lijkt me geen geld voor een HD camera, het is wel een iets ouder model (lekker belangrijk). Enige nadeel is dat je gebruik maakt van miniDVDs. Per DVD gaat er maar 15-20 minuten op. Daarnaast is het met editten iets lastiger (hoewel je hem volgens mij ook gewoon met USB kunt aansluiten).

Ik zou eens goed onderzoeken of je niet toevallig ook stiekem op MS Duo kunt filmen of dat dat echt alleen voor foto's is.