Toon posts:

[MacBook] zelfde beeld extern

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een dringende vraag.
Is het mogelijk om met een macbook een presentatie te geven via een beamer maar dat je op je macbook hetzelfde beeld ziet als op de beamer?
Als ik mijn macbook thuis namelijk op de tv aansluit moet ik keynote eerst slepen naar het andere beeld.
Tijdens de presentatie staat de macbook voor mij en wil graag mee kunnen kijken.

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Kun je niet 'spiegelen' of 'mirror' selecteren bij je beeldscherm properties/voorkeuren?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben alweer iets verder alleen krijg ik op mijn externe scherm de huidige en volgende dia te zien en op mijn macbook scherm de presentatie, waar kan ik dat veranderen?

Edit;
Sorry, ik heb het gevonden bovenin het scherm in het uitklapbare menu staat onder opties wissel beeldschermen.
Topic kan eventueel op slot. :X

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 17:15 ]

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-02 19:22
Keynote heeft een leuke functie dat je je eigen notities op jouw macbook kan laten zien en de presentatie zelf op de beamer. Ook zie je bijvoorbeeld de volgende dia en een timer. Dit kun je instellen bij Preferences > Presenter display. Om toch je scherm te klonen kun je dit doen bij System preferences > Displays > Arragement en dan onderin Mirrir displays.

Verwijderd

Topicstarter
thnx, ik zie het. Kan ik het wat logischer indelen, ideaal!