Toon posts:

[Itunes]Itunes Gift Cards Te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2 Itunes gift cards codes ter waarde van 200 dollar, te koop voor 80 euro Per stuk.

Waarom doe ik ze weg? Ik heb ze ooit gekocht eens voor deze prijs op de kop getikt, en eigenlijk hoef ik ze niet. Dus verkoop ik ze gewoon door.
Betrouwbare tweakers kunnen de code eerst krijgen en daarna betalen.
Let op! Deze codes zijn alleen redeembaar op U.S Accounts, Niet dat dat een probleem is. Want je kan gewoon een itunes account aanmaken met de gegevens dat je in de U.S Woont. Dus als je al een account hebt (dat je in EU woont) kan je de code hierop niet redeemen

Zoals ik al zei, betrouwbare tweakers kunnen de code eerst krijgen, maar andere zullen toch eerst mij het geld moeten overschrijven.

Contact via Pm svp of reply here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zou het eens in de V&A proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oeps. is idd beter bedankt, ik zal em daar zo aanmelden, alleen onder welke catogorie?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Oei, goede vraag. Echt een categorie waar het precies in past is er inderdaad niet. Volgens mij komen dit soort dingen echter wel eens langs in 'Overige boeken', hoewel dit er natuurlijk nog steeds niet echt bijpast. Je zou ook kunnen overwegen om het in 'Audio toebehoren' te plaatsen...

Veel mensen bladeren volgens mij toch ook gewoon de lijst met 'recente items' of maken gebruik van de zoekfunctie dus in beide categorieën zal die zeker wel gevonden worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
Helaas, vraag & aanbod op het forum is niet toegestaan :). Daarvoor hebben we namelijk al de frontpage (http://tweakers.net/aanbod). Er is al een richting gegeven waar je je advertentie zou kunnen neerzetten. Ik heb daar zelf geen verstand van. Maar mocht je er niet uitkomen, dan zou je in Pricewatch een topic kunnen openen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.