Ik draai Dreamweaver CS3 onder OSX 10.5 op een powerbook G4. Al een hele tijd zonder enig probleem.
Ben nu voor het eerst toegekomen aan een invoegen van dynamische content. Maar wanneer een dynamic table wil invoegen dan krijg ik het volgende bericht, en wordt er niets ingevoegd:
While executing insertObject in DynamicTable.htm, a Javascript error occurred
Ik heb rond gezocht en dit probleem heeft te maken met de javascripts die Dreamweaver zelf gebruikt, en niet met de code op mijn pagina zelf.
Dit zijn de omstandigheden en wat ik al geprobeerd heb.
Heeft iemand hier ervaring met dit probleem, en is het op te lossen zonder een schone OS installatie?
Dank voor alle mogelijk hulp.
Ben nu voor het eerst toegekomen aan een invoegen van dynamische content. Maar wanneer een dynamic table wil invoegen dan krijg ik het volgende bericht, en wordt er niets ingevoegd:
While executing insertObject in DynamicTable.htm, a Javascript error occurred
Ik heb rond gezocht en dit probleem heeft te maken met de javascripts die Dreamweaver zelf gebruikt, en niet met de code op mijn pagina zelf.
Dit zijn de omstandigheden en wat ik al geprobeerd heb.
- er is een werkende verbinding met locale webserver/mysql database
- er zitten geen bijzondere karakters in de mappen structuur op mijn hd
- ik heb een nieuwe pagina gemaakt met als enige inhoud de php code die dreamweaver aanmaakt om de data op te halen en dan geprobeerd de dynamic table toe te voegen.
- ik heb de configuratie files van dreamweaver weggegooid en opnieuw laten aanmaken
- ik heb het dreamweaver cache file verwijderd
- ik heb de code van DynamicTable.htm gekopieerd, het oude bestand weggegooid en het in een nieuwe geplakt, ook DynamicTable.htm genoemd.
- ik heb dreamweaver opnieuw geinstalleerd
Heeft iemand hier ervaring met dit probleem, en is het op te lossen zonder een schone OS installatie?
Dank voor alle mogelijk hulp.