Beste Iedereen,
Sinds kort heb ik mijn pc omgebouwd naar een NOX htpc kast.
Als cooling gebruik ik de scythe mini ninja op mijn e6600 processor.
Voorheen in een grote miditower gebruikte ik een artic cooler en werd mijn cpu (op volle belast) rond de 40 / 45 graden.
Echter sinds ik deze heb omgebouwt naar een veel kleine kast (en ben overgestapt op een Scythe mini ninja cooler, welke zeer hoog aangeschreven staat) wordt mijn CPU temp 70 graden als hij belast wordt.
Dit lijkt mij aan de hoge kant....
ik vind dit erg raar omdat de scythe mini ninja toch normaal zijn werk zou moeten doen.
Ik heb een Asus p5e deluxe mobo
een intel E6600 processor
Een scythe mini ninja cooler
Daarnaast heb ik nog een 1000rpm stille 120mm fan om de lucht iets meer te verplaatsen maar helpt volgens mij niet al te veel....
Enig idee hoe ik de temperatuur van mij CPU omlaag krijg?
Ik hoor graag van jullie!
Sinds kort heb ik mijn pc omgebouwd naar een NOX htpc kast.
Als cooling gebruik ik de scythe mini ninja op mijn e6600 processor.
Voorheen in een grote miditower gebruikte ik een artic cooler en werd mijn cpu (op volle belast) rond de 40 / 45 graden.
Echter sinds ik deze heb omgebouwt naar een veel kleine kast (en ben overgestapt op een Scythe mini ninja cooler, welke zeer hoog aangeschreven staat) wordt mijn CPU temp 70 graden als hij belast wordt.
Dit lijkt mij aan de hoge kant....
ik vind dit erg raar omdat de scythe mini ninja toch normaal zijn werk zou moeten doen.
Ik heb een Asus p5e deluxe mobo
een intel E6600 processor
Een scythe mini ninja cooler
Daarnaast heb ik nog een 1000rpm stille 120mm fan om de lucht iets meer te verplaatsen maar helpt volgens mij niet al te veel....
Enig idee hoe ik de temperatuur van mij CPU omlaag krijg?
Ik hoor graag van jullie!