Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Had ik ook kunnen doen, maar dan had ik dit probleem/feature niet ontdekt
Daarnaast ben ik liever van het iets invullen dan niets invullen.
@Soultaker,
Speciaal voor jou heb ik het veld nu leeggemaakt dan
[ Voor 24% gewijzigd door Zerora op 08-03-2009 22:58 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Intentionally left blank
En daar zijn jullie, als devteam, nu mee bezig om dat te realiseren o.a.?crisp schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:10:
Beide pagina's worden inderdaad seperaat verwerkt en dus is het niet ondenkbaar dat er andere validatie plaatsvind (). In de toekomst zullen deze pagina's echter samengevoegd gaan worden
Nee, maar het staat op de (kilometers langeZerora schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:14:
[...]
En daar zijn jullie, als devteam, nu mee bezig om dat te realiseren o.a.?
Intentionally left blank
OK, Nou veel succes ermee dan maar om A) die kilometerslange todo weg te werken en B) deze twee pagina's samen te smelten.crisp schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:21:
[...]
Nee, maar het staat op de (kilometers lange) ToDo lijst
En bedankt voor de opheldering rondom dit.
[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 08-03-2009 23:31 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()