Heeft tweakers aandelen Antec?

Pagina: 1
Acties:
  • 643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02
Wat die voeding betreft kunnen beide systemen door de gebruiker voorzien worden van de cpx-form factor-psu's, die Antec in februari introduceerde; traditionele psu's passen echter ook.
Dat er vaak reclame tussendoor komt is prima. Jullie moeten ook leven. Ook al is mijn mening dat het er soms best dik op ligt. Neem nu bovenstaande zin, aan het einde van dit bericht.

Ik vraag me stellig af of dit laatste zinnetje niet teveel van het goede is. Dat Antec adviseert een voeding van hen te installeren is tot daar aan toe, maar wil Tweakers.net ons nu echt adviseren een antec-voeding te kopen voor deze kast? En wat is de toegevoegde waarde van dit zinnetje. Dat Antec de beste voedingen heeft icm deze case? Dat zou echt onzin zijn. Ja, van dat laatste zinnetje gaan mijn nekharen overeind staan. Maar ben niet boos hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het nou iets anders had gebracht, zou iemand het nog serieus kunnen nemen. In deze vorm is het gewoon een trieste beschuldiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 21:38

painkill

Pain(k)(ill)

Je hebt het helemaal mis.

Die psu's zijn met speciale maten gemaakt en pasten tot die kasten nergens in, dit zijn dus de eerste kasten waar deze in passen.
En ook is het dan interessant om te weten dat er ook normale atx voedingen in passen, een kast die alleen maar cpx voedingen kan zal nu althans weinig verkopen.

Iets doet mij vermoeden dat jij het verhaaltje over die voeding niet hebt gelezen ;)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02
painkill schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:31:
Je hebt het helemaal mis.

Die psu's zijn met speciale maten gemaakt en pasten tot die kasten nergens in, dit zijn dus de eerste kasten waar deze in passen.
En ook is het dan interessant om te weten dat er ook normale atx voedingen in passen, een kast die alleen maar cpx voedingen kan zal nu althans weinig verkopen.

Iets doet mij vermoeden dat jij het verhaaltje over die voeding niet hebt gelezen ;)
Inderdaad, dat heb ik niet gelezen. Ik begrijp nu beter waarom het er bijstaat. In de eerste instantie leek het op een zinnetje zoals je ze terug vindt op de fabrikanten-websites. Zo komt het in ieder geval over als je enkel het zinnetje leest, en niet het bericht erachter. Misschien dat dat wat beter onderbouwd zou kunnen worden, en anders ligt het gewoon aan mij. Heb niet zin om elk linkje in een bericht aan te klikken ;)

@Cheatah
Hoezo beschuldiging? Als je de topictitel bedoeld, een beetje humor moet kunnen hoor. Kom op. Verder leg ik uit dat reclame-inkomsten van adverteerders en fabrikanten nodig zijn, dus ook dat begrijp ik.Het ging mij puur om het zinnetje, zoals je ze op veel fabrikanten-websites terugvind en waarin ze een eigen voeding aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Maar toch ben ik met cheatah eens dat je wel eerst beter mocht lezen voordat je een topic opent.

Zeker iemand van 29 jaar moet dat toch wel een keer weten ;)
Of is de muziek naar je hoofd gestegen?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Iets met potten en ketels, Painkill? Wat jij hier doet is ook een trieste beschuldiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 12:10

Slapstick

Me, myself or I

Jongens jongens, niet gaan beschuldigen ;), als je het klein beetje sarcasme wat in de topicstart is, niet door heb reageer dan niet. misschien is dit geval: Antec heeft aandelen in VNUmedia:P, wie weet?,

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Jejking schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:58:
Iets met potten en ketels, Painkill? Wat jij hier doet is ook een trieste beschuldiging.
Huh? Ik zeg alleen maar dat hij beter moet lezen voordat hij iets opent.
En sarcasme, heb het nog eens overgelezen, maar nergens kan ik ook maar iets vinden wat er op lijkt.
Als het sarcasme is, wat is dan uberhaupt het punt om dit te openen?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

(jarig!)
Tarabass schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:46:
@Cheatah
Hoezo beschuldiging? Als je de topictitel bedoeld, een beetje humor moet kunnen hoor. Kom op. Verder leg ik uit dat reclame-inkomsten van adverteerders en fabrikanten nodig zijn, dus ook dat begrijp ik.Het ging mij puur om het zinnetje, zoals je ze op veel fabrikanten-websites terugvind en waarin ze een eigen voeding aanraden.
Je legt er een verband tussen de inhoud van de artikelen en het inkomen van Tweakers.net... en dat doe je nu met deze verklaring weer. En dat is dus inderdaad als beschuldiging op te vatten, zeker in combinatie met de titel en het feit dat je niet echt de eerste bent die zich op zo'n manier uitlaat (maar die het dan niet als grap bedoelden).

We krijgen namelijk niet betaald om specifieke artikelen of specifieke content te publiceren, en de redactie accepteert ook geen betaling daarvoor, anders dan de specifiek als zodanig te herkennen reclame. Het is natuurlijk wel zo dat adverteerders hun uitingen specifiek op bepaalde secties van tweakers.net kunnen laten tonen en/of dat de timing van de uitingen op de publicatietijd (die doorgaans toch door een embargo wordt afgedwongen) van specifieke items is afgestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kinders, kunnen we wat minder naar elkaar gaan wijzen? De redactie komt er verder ook wel op terug als jullie lief tegen elkaar doen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De redactie is onafhankelijk. We hebben nergens aandelen in. We worden ook door niemand betaald om gekleurd nieuws te posten - en dat proberen we dan ook categorisch te vermijden. Ik heb geen aanleiding om te geloven dat dat hier mis is gegaan: zoals painkill in zijn eerste reactie aangeeft, is er een uitermate prozaische verklaring voor de betreffende zin.

Ik vind het erg jammer dat een op zich niet onredelijke vraag naar een formulering in de vorm van een insinuatie wordt gegoten, of die nou lollig bedoeld is of niet, en ik vind het zeker zo jammer dat diverse mensen zich weer niet kunnen inhouden en deze vorm van 'humor' aangrijpen om zelf ook maar 'ns lekker te gaan flamen.

Volgende keer beter, hoop ik.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.