Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yashvir87
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-01-2018
Allereerst een hele goedenavond aan alle members hier. :*)

Reden van deze topic is dat ik een probleem heb met mijn Ipod Classic.
Heb deze Ipod pasgeleden gekocht en hij deed het tot afgelopen vrijdag goed.
Bij de laatste verbinding tussen Ipod en Itunes is er echter een 'bestand' op mijn Ipod gekomen die maar liefst 109 GB in beslag neemt. Al mijn nummers zijn bovendien uit 't niets verdwenen. Als ik naar 'Info' ga, valt dit bestand (als 't daadwerkelijk een bestand is) onder de categorie 'overig.'

Dit is een probleem, omdat ik op geen enkele manier dit bestand weet weg te krijgen. Zodra ik mijn Ipod aansluit op de computer, herkent hij hem wel. Maar dat is dan ook alles.
De Ipod probeert bij aansluiting iets uit te voeren (er verschijnt een draaiend icoon op de display), maar na een aantal seconden stopt dat en verschijnt de kabel icoon op de display. Waarna hij na een aantal minuten weer iets uit probeert te voeren (zelfde icoon verschijnt).
Verbinding maken met Itunes lukt ook niet. Zodra ik dat probeer, loopt Itunes vast.
Soms komt er melding waarin gevraagd wordt of ik mijn Ipod wil formatteren. Maar als ik dan op 'ja' klik, gebeurt er niets en loopt Itunes weer vast. Hetzelfde gebeurt wanneer ik via Windows op 'verwisselbare schijf' klik, ook dan loopt hij vast.

Heb de vijf stappen van Apple uitgevoerd, alleen dus zonder succes. Hopelijk kan één van jullie mij helpen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 08:39
Geen idee wat de 5 stappen van Apple zijn, maar hoort hier ook het resetten van je iPod bij? Dus Play en Center knop tegelijk ingedrukt houden voor een paar seconden. Vervolgens start je iPod opnieuw op en zou je het Apple logo moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yashvir87
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-01-2018
BloodDragon schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:55:
Geen idee wat de 5 stappen van Apple zijn, maar hoort hier ook het resetten van je iPod bij? Dus Play en Center knop tegelijk ingedrukt houden voor een paar seconden. Vervolgens start je iPod opnieuw op en zou je het Apple logo moeten zien.
Ja dat is één van de vijf stappen..

zie hier de vijf stappen
http://www.apple.com/nl/support/ipod/five_rs/classic/