Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geluidskaart doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben hier nieuw, dus moet alles nog een beetje onder de knie krijgen.

Ik heb een probleem met mijn geluidskaart... Die zegt dat hij geïnstalleerd is en goed functioneerd, maar deze doet helemaal niks... ik heb ook mijn pictogram rechtsonderin niet van de MIXER. Ik heb alleen een pictogram van "Realtek HD Audio Manager", maar deze doet ook helemaal niks.
Ik heb al mijn kast uitelkaar gehad om te kijken of mijn kaart los zit/zat.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-11 17:55
Welke geluidskaart is het?
Type, merk?

[ Voor 9% gewijzigd door PSP123 op 08-03-2009 18:24 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Definieer eerst eens wat je bedoelt met 'doet helemaal niks' en wat je zelf geprobeerd hebt. Geef bovendien ook even je specs. Wij hebben geen glazen bol, en kunnen dus niet zomaar weten wat er aan de hand is.

Rail Away!

Verwijderd

zit de kabel wel diep genoeg in de aansluiting gedrukt. en in de juiste aansluiting (groen)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Die zegt dat hij geïnstalleerd is en goed functioneerd
Zegt de geluidskaart dat?

Wat er mist in je topic: OS, geluidskaartmerk en -type, driverversie en instellingen van speakers. Wat je nog kunt proberen: ander OS (bijvoorbeeld een Ubuntu-CD'tje), andere speakers (of een koptelefoon), andere driver, andere instellingen voor uitvoer...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry....

Ik heb een:
AMD Sempron(tm) Processor
LE-1100
Kloksnelheid: 1.91 GHz, 1,93 GB

Systeem: MS Windows XP Pro (versie 2002) + SP2.
(verder ben ik een LEEK met computers. Waar kan ik de rest vinden aan informatie die jullie willen?)

Grt Bastiaan

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Heb je wel luidsprekers?

Verwijderd

Topicstarter
Zeker weten, ingebouwd in mijn monitor en nog eens een 2.1 setje

Ik heb nu ook bijn Eigenschappen voor geluiden en audioapparaten gekeken, en daar staat ook helemaal niks.

Waar kan ik zien wat voor geluidskaart ik heb?

Grt Bastiaan

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 18:48 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waar kan ik zien wat voor geluidskaart ik heb?
Nou, dat verschilt per kaart, maar iha zal er *iets* staan waar je op kunt googlen op de kaart zelf. Dus schroef je bak open, schroef de geluidskaart eruit (makkelijk herkenbaar aan alle 3.5mm audiostekkers) en kijk wat daarop te lezen valt.

Enige waar je op moet letten is statische electriciteit. Draag geen wollen of pluizige synthetische kleren, katoenen t-shirt+spijkerbroek is veilig zat (of neem het zekere voor het onzekere en doe het naakt :+ ). En raak de behuizing van de PC goed aan voordat je het eruit schroeft.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1