Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Powerpoint en filmpjes,.. alternatief?

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:04
Ik heb een prachtige powerpoint presentatie gemaakt in ppt/pptx formaat.
Later bedacht ik dat het wel cool is om een aantal mooie divx filmpjes toe te voegen.

Het zijn 4 filmpjes van 80 tot 230 mb, in *.avi formaat. Ze staan verspreid door de presentatie. Nu wil ik deze graag automatisch laten afspelen, fullscreen en goede kwaliteit.

Dus ik een heb een slide met text --> klik --> volgende slide met filmpje --> klik --> volgende slide met text

Powerpoint maakt er echt een potje van. De kwaliteit van de filmpjes zijn echt heel slecht (strepen en blokjes) Het is geen optie om met bijv. bsplayer de filmpjes af te spelen als ze aan de beurt zijn, aangezien ik dan steeds het volgende moet laden en je bovendien ziet dat ik omschakel van powerpoint naar bsplayer.

Dus nu zoek ik een alternatief voor MS. Powerpoint 2007, welke zowel ppt kan openen als de filmpjes in de presentatie in goede kwaliteit afspeelt.

Iemand ervaringen met andere presentatie software?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Omzetten naar wmv's! dan kan powerpoint er al veel beter mee overweg is mijn ervaring.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

niet zelf uitgeprobeerd : ingebedde html-pagina met flash filmpjes (flv)?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

[serieus]... alt-tab naar mediaplayer en druk op play. :) .. zolang de boodschap van het filmpje maar duidelijk is toch?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Falcon schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:12:
[serieus]... alt-tab naar mediaplayer en druk op play. :) .. zolang de boodschap van het filmpje maar duidelijk is toch?
Zo los ik het ook op. Zorg wel dat je van tevoren even controleert of de juiste codecs zijn geïnstaleerd op de pc vanwaar je presenteerd...of gebruik iets als VLCportable.

wild mutant space hamsters

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:13
Op school gebruikten wij daarvoor altijd Easy Worship. En nee, ik ben niet gelovig :P Die importeert alle powerpointslides, vervolgens kun je gewoon je video's ertussen gooien, zelfs live camera beelden.

http://www.easyworship.com/home.php

[ Voor 6% gewijzigd door Dolan op 11-03-2009 16:33 ]

Pagina: 1