Weten jullie hoe ik bij mijn muziek in Windows Vista Media Center, de cover art wel te zien krijg?
Ik een aantal test mp3 albums in een map staan:
x:\muziek_test\beethoven
x"\muziek_test\vivaldi
Hierin zitten file-tjes met de muziek cover (500 x 500 pixels), met de naam: cover.jpg.
x:\muziek_test\beethoven\cover.jpg
x"\muziek_test\vivaldi\cover.jpg
Echter wil Windows Vista Media Center de covers op geen enkele manier laten zien:
Ik heb al verschillende fomaten geprobeerd, maar geen succes. Instellingen uitgepolozen. Ik heb het op twee PC's geprobeerd, en veel ingeleven. Maar nergens duidelijk antwoord.
Ik wil dus in geen geval dat Windows via Internet mijn muziek map gaat updaten met covers etc., daarom heb ik zelf covers erbij gezocht.
Met de oude Windows Media Center kon het nog wel:
Media Center Edition: Zelf album-art (cd-covers) toevoegen
Ik een aantal test mp3 albums in een map staan:
x:\muziek_test\beethoven
x"\muziek_test\vivaldi
Hierin zitten file-tjes met de muziek cover (500 x 500 pixels), met de naam: cover.jpg.
x:\muziek_test\beethoven\cover.jpg
x"\muziek_test\vivaldi\cover.jpg
Echter wil Windows Vista Media Center de covers op geen enkele manier laten zien:
Ik heb al verschillende fomaten geprobeerd, maar geen succes. Instellingen uitgepolozen. Ik heb het op twee PC's geprobeerd, en veel ingeleven. Maar nergens duidelijk antwoord.
Ik wil dus in geen geval dat Windows via Internet mijn muziek map gaat updaten met covers etc., daarom heb ik zelf covers erbij gezocht.
Met de oude Windows Media Center kon het nog wel:
Media Center Edition: Zelf album-art (cd-covers) toevoegen
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 08-03-2009 17:50 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.