Toon posts:

Asus GTX285 HTDP

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze vrijdag gekocht, echter heb ik hem nog niet getest daar mijn hardware pas morgen beschikbaar is.
Iemand een idee hoe deze zou werken ?

i7 920
P6T ws pro
RAM @ 1866Mhz.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Waarom koop je sowieso eerst een dergelijk (errug duur) stuk hardware, en gaat dan pas om ervaringen vragen?

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 00:52
Ik denk dat je wel tevreden zal zijn, je kan er wel van uit gaan dat je alle spellen op de hoogste settings fatsoenlijk kunt spelen...

[ Voor 3% gewijzigd door eX0duS op 08-03-2009 16:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
sjah.. ik heb er al redelijk wat over gelezen.
Maar mssn iets van personen met ervaring en die mssn een probleem heeft bemerkt of net niet.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:13

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hij werkt door data van je pc om te zetten in pixelinformatie. Deze wordt dan digitaal doorgegeven aan je monitor via DVI of HDMI. Ook zal er een RAMDAC (digitaal -> analoog converter) opzitten om een analoog signaal op de I pinnen te zetten van DVI-I. Daardoor kun je ook analoge schermen aansturen.

Verder heeft het zaakje een PCI-E slot nodig en elektriciteit, anders werkt het niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 08-03-2009 17:01 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Maar mssn iets van personen met ervaring en die mssn een probleem heeft bemerkt of net niet.
Dan nog is het redelijk loos om eerst te kopen en dan pas af te vragen of er problemen mee zijn.

Maar los daarvan, op GoT verwachten we dat je doet wat je zelf kunt voordat je een topic opent, en als je er niet uitkomt je minimaal meldt waar je zelf allemaal gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je dan gevonden hebt (links!) en wat dan exact onduidelijk is.

Aangezien je dat hier niet doet is dit topic sowieso voorbarig en gaat hij dus dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.