Toon posts:

Draadloos audio van laptop naar versterker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT,

Aangezien ik geen zin heb om de hele tijd met een kabeltje aan mijn versterker te zitten zoek ik een manier om dit draadloos te doen. Ik wil dus dat het geluid van mijn laptop draadloos naar mijn versterker wordt gestuurd.

Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan doen?

Het liefst eigenlijk wel zo goedkoop mogelijk. Heb het namelijk niet heel erg ruim.

Dennis

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 16:08 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wij doen dat dmv eerst zelf te zoeken, zoals op: Google en GoT

Genoeg info

[ Voor 25% gewijzigd door RaZ op 08-03-2009 16:14 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
RaZ schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:09:
Wij doen dat dmv eerst zelf te zoeken: [google=draadloos audio]

Genoeg info
Dan vind ik dus veel dingen waar je een verzender bij nodig hebt. Het liefst doe ik het gewoon via een USB stickje ofso.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:56

BCC

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=357041

Werkt perfect, zelf geïnstalleerd bij de buren aangezien een kabeltje storing gaf.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:14:
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=357041

Werkt perfect, zelf geïnstalleerd bij de buren aangezien een kabeltje storing gaf.
Dankjewel, Deze ga ik bestellen :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En dat USB-Stickje zal dan natuurlijk ook wel een "Verzender" zijn, anders kan het dus nooit. Daarnaast heb je dus ook een ontvanger nodig.

Setjes als Marmitek raad ik af, die handel zit op de 2,4GHz. Gezellig op de zelfde frequentie als WiFi, BlueTooth, Wireless Keyboards en muizen, en de magnetron.

Zelf heb ik een HTPC die op de stereo aangesloten zit. Via m'n netbook maak ik via BlueTooth een verbinding met de HTPC (Audio-Sink) en stream ik de muziek zo naar de stereo.

Je zou dus aan je versterker zoiets kunnen aansluiten: http://www.expansys.nl/d.aspx?i=145404

Daarnaast geef je geen budget op, en kan ik niet inschatten wat voor jou te duur is.

Ey!! Macarena \o/

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 16:05:
Hallo GoT,

Aangezien ik geen zin heb om de hele tijd met een kabeltje aan mijn versterker te zitten zoek ik een manier om dit draadloos te doen. Ik wil dus dat het geluid van mijn laptop draadloos naar mijn versterker wordt gestuurd.

Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan doen?

Het liefst eigenlijk wel zo goedkoop mogelijk. Heb het namelijk niet heel erg ruim.

Dennis
Maar, had je ook geen zin om even zelf te zoeken? GoT is bedoeld als discussieforum en niet als google vervanger. Toch? :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1