Galaxy 8800GT geeft geen beeld meer.

Pagina: 1
Acties:

• SnowRide
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-04 17:44
Gister avond heb ik nog even burnout gedaan en toen gewoon afgesloten.
Wilde vanochtend me pc weer aanzetten en kreeg toen geen beeld meer :? .

Heb toen een andere kaart (x800) in mijn pc geprobeerd en kreeg meteen weer beeld.
Heb de 8800 ook al in een andere pc geprobeerd en kreeg toen ook geen beeld,( kreeg een die pc wel een paar piepjes.

Specs pc waar de kaart het altijd in deed.

Intel Core 2 Duo e4300
P5n32-SLI SE deluxe.
Be Quit 650 watt straightpower
Galaxy 8800 GT + Zallman v900

Verwijderd

tja, lijkt mij duidelijk niet?
Modbreak:Post inhoudelijk, on-topic en behulpzaam of post niet.

Hier heb je zeker een punt, maar je brengt het niet op een manier dat SnowRide er wat aan heeft (zie reply eronder...)

[ Voor 76% gewijzigd door dion_b op 08-03-2009 16:00 ]

• SnowRide
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-04 17:44
Mij niet dus anders start ik dit topic, hoe kan het dat de kaart het ineens het niet meer deed?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bij dit topic kunnen we alleen maar gokken. De enige manier om uit te vinden wat er stuk is is door één voor één onderdelen te vervangen en te kijken of je PC dan wel werkt. Uiteraard is een andere videokaart de meest logische eerste stap daarbij.

Verwijderd

hij is waarschijnlijk gewoon doodsaai kapot gegaan , kan altijd gebeuren , waarom? geen idee, waarom is een banaan krom ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mij niet dus anders start ik dit topic, hoe kan het dat de kaart het ineens het niet meer deed?
ESD? (zoek het op als je de afkorting niet kent)
Kortsluiting?
GPU met (verborgen) defect?

Kan van alles zijn, daar is achteraf geen uitsluitsel over te geven.

Je hebt duidelijk getoond welk onderdeel het probleem geeft. Enige wat rest is om een nieuwe te regelen. Als je kaart in garantie is en je er niet mee hebt zitten prutsen (modden, OCen, andere koelers etc) RMA aanvragen bij de winkel. Zo niet pech, nieuwe regelen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1