Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb paar dagen gelden bericht gehad dat het weer bijna tijd is om een nieuw abonnement af te sluiten en dat mijn oude abbo bijna verloopt.

Mijn keuze is gevallen op de HTC Windows Mobile telefoons, dit omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
De grootste verschillen tussen de HTC Touch HD en de HTC Touch Pro 2 zijn:

HTC Touch HDHTC Touch Pro 2
Scherm480 x 800 pixels, 3.8 inches480 x 800 pixels, 3.6 inches
Geluid3,5mm audio jackext. usb plug
Camera5 MP, 2592 x 1944 pixels, autofocus3.15 MP, 2048x1536 pixels, autofocus
AccuStandard battery, Li-Ion 1350 mAhStandard battery, Li-Ion 1500 mAh
ToetsenbordNeeJa
GPSJa, Met A-GPSJa
BeschikbaarNu te koop±Q2 2009

Over de Touch HD heb ik wat slechte dingen gehoord over het geluidsvolume en dit zou bij de HTC Touch Pro 2 verbeterd zijn.
Zit er een groot verschil tussen de 1350 mAh accu van de HD en de 1500 mAh accu van de Pro 2?
Voor mij is accu duur belangrijk en het liefst met veel functies en lange accu duur (wat helaas lastig samengaat), een toetsenbord op mijn telefoon of een goede camera op mijn telefoon is niet belangrijk.

Zelf denk ik dat ik toch liever wacht op de Pro 2 vanwege accu duur en geluidskwaliteit.
Ik vroeg me af wat de andere tweakers die op dit moment een hig-end WM telefoon willen hebben doen, de HTC Touch HD kopen of wachten op de Pro 2 (of misschien wel een hele andere WM telefoon kopen/op wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je dan van de HTC Touch Diamond 2??
Die komt ook in Q2 2009 uit en volgens meerdere bronnen op 10-04-2009.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:44:
wat dacht je dan van de HTC Touch Diamond 2??
Die komt ook in Q2 2009 uit en volgens meerdere bronnen op 10-04-2009.

greetz
Wat ik het nadeel vind van de Diamond 2 is dat de accu 1100 mAh heeft en de Touch HD heeft een 1350 mAh accu. Vind het toch wel lekker als je wat langer kunt doen met een accu.
Voor de rest is de Diamond 2 een leuk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 17:05:
[...]

Wat ik het nadeel vind van de Diamond 2 is dat de accu 1100 mAh heeft en de Touch HD heeft een 1350 mAh accu. Vind het toch wel lekker als je wat langer kunt doen met een accu.
Voor de rest is de Diamond 2 een leuk toestel.
De accuduur vind ik wel opwegen t.o.v de grootte van de toestellen. Ik vind namelijk wel dat de htc touch hd erg groot is t.o.v de diamond2. Maar dat is natuurlijk ieders mening.
en daar komt bij dat de diamond 2 compatable is met windows mobile 6.5 wat over een paar maanden op de markt komt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat voor de Touch HD ook windows 6.5 upgrade komt. als ik op google zoek op "touch hd windows 6.5" dan kom ik meerdere berichten tegen waar dit instaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is iets wat je alleen zelf kan beantwoorden of je de "extra's" 'n verbetering vind of niet, waar de één liever 'n extern toetsenbordje heeft voldoet vor anderen t on screen keyboard. Ikzelf vind het wel lekker zo'n lekker plat telefoontje en ben er (na 'n kleine gewennigs periode) tevreden mee.
De zwaardere batterij is wel 'n verademing maar vervolgens is de vraag hoe lang deze meegaat in 't desbetreffende toestel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 18:28:
ik dacht dat voor de Touch HD ook windows 6.5 upgrade komt. als ik op google zoek op "touch hd windows 6.5" dan kom ik meerdere berichten tegen waar dit instaat.
Ja dat klopt inderdaad, maar dit is niet via de legale weg... Dus als je een beetje handig bent moet dat ook wel goed komen op de HTC Touch HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of gewoon 'n custom ROM flashen (zoals zovelen) is 'n optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik vind het heel jammer dat HTC nou niet eens 1x met een topproduct aankomt, zoals destijds met de Qtek 9090.

Ik kan er nog mee leven dat de Pro II een halve cm kleiner is. Maar vind het jammer dat ie dan niet ook gelijk een 3,5mm minijack heeft. En door de mindere camera en het ontbreken van een flits ga ik al helemaal twijfelen.

Maar uiteraard is het de resolutie en grootte van het scherm die me er heen trekken.

Wat ik graag zou willen zien is de helderheid van het beeld. Ik kan me herinneren dat de HD de iphone echt hard kont-schopte. Als de Pro II dat net zo goed doet, ga ik daar voor.

(Voor mij is het toetsenbordje wel must-have)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 14:22:
Over de Touch HD heb ik wat slechte dingen gehoord over het geluidsvolume en dit zou bij de HTC Touch Pro 2 verbeterd zijn.
Ik heb daar anders totaal geen last van.
Alles is goed te verstaan, alleen in rumoerige ruimten willen zachte youtubefilmpjes weleens slecht te verstaan zijn, maar met een setje oordopjes is dat zo verholpen.
Het volume staat bij mij, met oordopjes, dan ook altijd op z'n laagst en dan nog is het vrij hard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

HTC touch pro 2 ziet er wel goed uit ja, twijfel ook over de HD, denk dat ik toch het keyboard ga missen. wel even de reviews afwachten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 20:57
Twijfel ook, maar ben bang dat het nog wel; even duurt voordat de Pro2 daadwerkelijk goed verkrijgbaar is, als je kijkt naar het verschil in schermgrootte tussen de diamond en de pro, lijkt de HD of ten blijven bestaan, of vervangen te worden door een met vergelijkbaar scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:33
Het gewicht van de Touch HD (147g) en de Touch Pro2 (175g) is toch wel een groot verschil. Misschien is de SE Xperia X1 een optie. De X1 heeft ook een batterij van 1500mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 22:30

xon

mijn volgende telefoon wordt zeker ook een telefoon weer met een toetsenbordje..na mijn i780 van samsung naar de omnia i900 gegaan ZONDER toetsenbord..arghh ik loop dagelijks te k*tten met onscreen toetsenbordje..

helaas komt er niet veel soeps uit de komende tijd die kan aansluiten op de specs van mijn omnia..

de pro2 is ok alleen die camera!! 3.2..had daar een 5mp met autofocus ingestopt en je was klaar..ondanks dat deze phone voor het zakelijke sigment bedoeld is.

De sony X1 ...ook geen goede camera en inmiddels voor me gevoel erg achterhaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb na wat spitten op internet ook nog een andere mooie high-end telefoon gevonden.

De Toshiba G01, de verschillen:
1 Ghz Qualcomm processor, 4.1 Inch scherm (800x480), 3.5mm jackplug.

Klonk aardig goed... totdat ik las dat er een 1000 mAh accu in zit en een 3.2 megapixel camera zonder flits dus valt voor mij al af. Vooral vanwege de accu.

Denk dat ik ook even deze week naar de winkel gaan om even de X1 in me handen te houden, op te foto's lijkt het design me niet zo super (ook qua grote) maar ik kan me vergissen.

Het is wel erg prettig om een goede accu te hebben en de X1 is ongeveer gelijk aan de HD, moet alleen even kijken of de dikte van de X1 niet vervelend is vanwege het toetsenbord. foto X1

(En de verkoper nog zien uit te leggen waarom ik die X1 in mijn broekzak wil stoppen, om te kijken of de dikte van de telefoon hinderlijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:26

netblade

Sunrise

xon schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 11:08:
mijn volgende telefoon wordt zeker ook een telefoon weer met een toetsenbordje..na mijn i780 van samsung naar de omnia i900 gegaan ZONDER toetsenbord..arghh ik loop dagelijks te k*tten met onscreen toetsenbordje..

helaas komt er niet veel soeps uit de komende tijd die kan aansluiten op de specs van mijn omnia..

de pro2 is ok alleen die camera!! 3.2..had daar een 5mp met autofocus ingestopt en je was klaar..ondanks dat deze phone voor het zakelijke sigment bedoeld is.

De sony X1 ...ook geen goede camera en inmiddels voor me gevoel erg achterhaald
Windows Mobile telefoons zijn niet gemaakt om mooie foto's mee te maken (geen enkele telefoon imo eigenlijk). De nadruk ligt 'm op zakelijk gebruik en veel zelf aan te passen opties (dus meer baas zijn over je eigen telefoon). Als camera zou een 100 euro camera bij de mediamarkt al veel meer waar bieden voor je geld dan enen of ander plastic cameratje wat toevallig in je toestel zit.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

netblade schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:24:
[...]

Windows Mobile telefoons zijn niet gemaakt om mooie foto's mee te maken (geen enkele telefoon imo eigenlijk). De nadruk ligt 'm op zakelijk gebruik en veel zelf aan te passen opties (dus meer baas zijn over je eigen telefoon). Als camera zou een 100 euro camera bij de mediamarkt al veel meer waar bieden voor je geld dan enen of ander plastic cameratje wat toevallig in je toestel zit.
ahhh ben het niet met je eens :-)

Ik heb nu de omnia en daar maak ik echt goede foto's mee met 5mp en toch draait deze op windows mobile. Toch vind ik dat samsung (lees microsoft) het gewoon niet goed voor elkaar heeft wat betreft onscreen toetsenbord. Ik kan me niet voorstellen dat niet meer mensen lopen te klooien met die kleine lettertjes op hun scherm. Apple heeft dat beter voor elkaar en letters kan je veel beter selecteren.

Ik heb goed zitten kijken naar de X1 maar vind de specs gewoon meer 2007 dan 2009 en dat klopt ook wel. Sony is altijd idioot laat met het op de markt zetten van een toestel waardoor deze vaak bij het uitkomen alweer achter loopt.

Nieuwe nokia is erg mooi (ondanks symbian maar zou ik mee kunnen leven) met 8mp of toch maar de htc pro2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:51
Wat heb je voor slechte dingen gehoord over het geluidsvolume dan? Is me een raadseltje eigenlijk?

En betreft de accuduur... tja, bedenk zelf maar hoeveel 1350 of 1500 mah scheelt. 150 mah idd. Das miniem, je kan overigens voor 2 tientjes ook gewoon hogere capaciteit batterijen bijkopen, dus wat dat betreft zou ik je keuze niet op die 2 tientjes af laten hangen. Eerder op, heb ik nu al een telefoon nodig of nog niet, en belangrijker, wil ik een hardware toetsenbord of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was dat over het slechte geluid tegengekomen in een review op google, heb het geluid in de winkel mogen testen en was er zelf toch wel tevreden over.

Het is voor mij de Touch HD geworden, dit ook omdat de X1 toch niet mijn ding is qua uiterlijk.

Heb hem bij 2call besteld, heb de 28,50 aanbieding + web 'n walk genomen, ze hadden een aardig korte levertijd volgens de website (3 werkdagen) zelf opgebeld om dit te bevestigen.

Krijg ik zonet een mail binnen:
Goedendag, Voor uw order is momenteel de HTC Touch HD NL niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 5 tot 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen. Met vriendelijke groeten,
En zelfs op hun website staat nog steeds dat de levertijd 3 werkdagen is link.
Vind dit erg slechte zaak van 2call, en waarschuw daarom jullie bij deze van te voren dat hun levertijd niet klopt die op de website staat! Hou daar rekening mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
Klopt, de HD is in heel Nederland momenteel moeilijk leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:35

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

brrrt schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:47:
hopen dat het met de TP² en de Diamond² niet zo erg gaat worden als met de SE X1... ik kan me iig herinneren dat de X1 ook al zo slecht te krijgen was...

Ik ben nu van de ene kant ook wel een beetje aan het twijfelen... Ik heb nu een HTC TyTN II, maar mag alweer een nieuwe telefoon uitkiezen. Nu vraag ik mezelf eigenlijk wel af of ik nou ook moet wachten, of gewoon voor of een G1 of een Touch Pro (normaal) moet gaan... De X1 zit ook nog steeds in het
bootje, maar loopt al op de zogenaamde plank...
*Tweakers.net Redactie schreef:
Een paar maanden na de Diamond2 zal ook de Touch Pro2 in de winkels verschijnen.
Ik hoop om mijn luxeprobleem toch te vergemakkelijken dat de maanden weken of dagen zijn... :X

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 16:47:
omdat hij binnenkort wordt vervangen? Vodafone zegt van wel. Ook de belcompany zegt dat ze de laatste voorraad aan het slijten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:52:
[...]

omdat hij binnenkort wordt vervangen? Vodafone zegt van wel. Ook de belcompany zegt dat ze de laatste voorraad aan het slijten is
Vervangen voor welk toestel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:00:
[...]

Vervangen voor welk toestel dan?
HD wordt, zegt men, uitgesourced ten gunste van de Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

In het begin van dit topic werd al even een alternatief voor deze toestellen aangebracht....Ging dan voor mij om een toestel MET toetsenbordje en MET mobile 6 en MET een goede camera

De Pro heeft een hoop behalve een goede camera.

Nu kwam ik een onbekende speler op de markt tegen..De Acer M900 !
http://www.acer.com/smartphone/m900.html

Een toetsenbord..5mp camera.gps. mobile 6.1..eigenlijk gewoon een HTC maar met een goede camera!

Nu lijkt het een nieuwe speler op de markt maar niets is minder waar...Acer heeft E-TEN overgenomen en die kende we natuurlijk al :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peran
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-04 02:25
Acer staat nou niet bekend om zijn hoge kwaliteit dacht ik zo..

het is niet een HTC met een betere camera..

Ik zit met hetzelfde.., alleen heb ik de USB poort van de Kaiser (TyTN II) gemold :-\

Ik zit te denken aan een HD MAAR ben wat onzeker ivm het onscreen toetstenbord.. de HD heeft een groter scherm dus dat lijkt me een voordeel.. maar hoe groot is dat voordeel.. Kan je berichtje typen met je duimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Peran schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:19:
Acer staat nou niet bekend om zijn hoge kwaliteit dacht ik zo..

het is niet een HTC met een betere camera..
Nogmaals..Ze hebben E-Ten overgenomen..die maakte iets wat grote maar prima telefoons! Verder zit er een razendsnelle processor in.

Hetzelfde als mensen die altijd voor Sony gaan..omdat het en sony is..terwijl thomson ook Primmaa spullen maakt.
maaaaar dat terzijde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peran
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-04 02:25
ik weet niet of de overname ook meteen kwaliteit betekend?

We zullen zien/lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:46

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik denk dat je de camera volledig niet moet meenemen in je oordeel. Als je dat gaat doen kom je er simpelweg niet uit. Echt, leuk voor een kiekje, maar dat kiekje is puur alleen om eens te showen, dat gaat met een 2 megapixel camera nog wel. Dus staar je daar niet op blind. Ook een "flits". Het is allemaal een gimmick, en weinig echt goed functioneel.
Je doet net alsof de camera in een telefoon super goed van kwaliteit is, nee, helemaal niet. Het is brak en gewoon een "specsgeilheid".
Koop gewoon een cameraatje van 150 euro, daar heb je 10x meer plezier van.

Daarnaast, het is of de sexyheid van de HD, dus dunner, of het onscreen toetsenbord van de Touch Pro2 met een zekere 6.5 upgrade. De HD is ook zeer snel, en om je camerageilheid te voldoen, 5 megapixel camera. Nu zal dit weinig verschillen t.o.v. de 3.2 megapixel camera van de Touch Pro2.

Wil je een onscreen of fysiek toetsenbord, dat is de vraag die je je moet stellen. Ik weet uit ervaring dat op een niet-iPhone toestel, spreek een resistive touch screen, het niet fijn werkt met een onscreen toetsenbord.
Een capacitive touchscreen, ala iPhone 3G of T-Mobile G1 typt veel beter.

Je zou ook nog kunnen kijken naar de Blackberry Storm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:51
1e alinea ben ik het helemaal mee eens. de rest niet zo. Vind het trouwens vaag dat de HD nu al eruit gegooit zou worden. hij is nog maar uit sinds half november. Iphone ligt er ook nog steeds. Daarnaast is de pro 2 niet echt een vervanger, gezien hij dikker is en extern tobo heeft. Dit is mijn eerste touchscreen telefoon, en ik kon na 2 weken gebruik al sneller typen dan op mijn oude T9 D900. En die 6.5 upgrade gaat er bij mij wel komen. No problemo via de onofficiele wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 01:13:
1e alinea ben ik het helemaal mee eens. de rest niet zo. Vind het trouwens vaag dat de HD nu al eruit gegooit zou worden. hij is nog maar uit sinds half november. Iphone ligt er ook nog steeds. Daarnaast is de pro 2 niet echt een vervanger, gezien hij dikker is en extern tobo heeft. Dit is mijn eerste touchscreen telefoon, en ik kon na 2 weken gebruik al sneller typen dan op mijn oude T9 D900. En die 6.5 upgrade gaat er bij mij wel komen. No problemo via de onofficiele wegen.
bij apple is het gebruikelijk dat er slechts om de 2 jaar een nieuw toestel komt, en inderdaad, in juni wordt de nieuwe iphone bekend gemaakt. Overigens is gisteren versie 3.0 van de sw voor de iphone vrijgegeven. Met MMS en meerdere spielerijtes. Over een maand of 2 te downloaden.
Ik denk dat de diamond2 ook als vervanger wordt gezien voor de HD overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 10:25:
[...]

bij apple is het gebruikelijk dat er slechts om de 2 jaar een nieuw toestel komt, en inderdaad, in juni wordt de nieuwe iphone bekend gemaakt. Overigens is gisteren versie 3.0 van de sw voor de iphone vrijgegeven. Met MMS en meerdere spielerijtes. Over een maand of 2 te downloaden.
Ik denk dat de diamond2 ook als vervanger wordt gezien voor de HD overigens
De Diamond2 en de TP2 zijn geen vervanger voor de Touch HD. Er komt namelijk ook gewoon een Touch HD2. (codename Firestone)
De TP2 is voor HTC namelijk een smartphone die zich richt op de zakelijke markt.
De HD2 is voor HTC een media gerichte smartphone en zal daarom ook worden uitgerust met een 8MP camera

HD2 wordt in augustus verwacht.

[ Voor 4% gewijzigd door Xanion op 18-03-2009 14:44 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:52:
[...]

Heb jij misschien een bron van Vodafone waarin staat dat de HD binnen een korte termijn word vervangen?
Het lijkt mij persoonlijk een beetje sterk namelijk. Ik heb meer het gevoel dat Vodafone dit zegt, omdat hun verkoop van HD's waarschijnlijk minder is dan bijv. bij T-mobile. Dit vanwege Vodafone's dure multimedia abonnement.

Mijn broertje welke een week geleden zijn abonnement heeft kunnen verlengen is van de HTC Touch overgestapt naar de Touch HD icm een nieuwe T-mobile abonnement. (Bij belcompany) Volgens de betreffende persoon zal de HD niet snel van de markt worden gehaald. Mogelijk dat er in augustus een opvolger word gepubliceerd, maar meestal gaan er weer een aantal maanden over heen voordat deze daadwerkelijk in de winkels ligt. Mocht deze dan uiteindelijk in de winkels liggen, dan nog is de vraag of deze ruim leverbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Mooie review van de Touch Pro II

http://wmpoweruser.com/?p=3524

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook besloten om te wachten op de Touch Pro 2. Werk nu dagelijks op een oude Tytn II, en handel hier behoorlijk wat e-mailtjes op af. Het TP2 toetsenbord heeft grotere knoppen, die ook meer uitsteken, meer geheugen, meer cpu kracht, conferencing opties.

Kortom, voor mij de moeite van het wachten waard. Lijkt me echt een aanzienlijke verbetering op mijn huidige Tytn II die ondertussen wel is aan vervanging toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:01:
Ik heb zelf ook besloten om te wachten op de Touch Pro 2. Werk nu dagelijks op een oude Tytn II, en handel hier behoorlijk wat e-mailtjes op af. Het TP2 toetsenbord heeft grotere knoppen, die ook meer uitsteken, meer geheugen, meer cpu kracht, conferencing opties.

Kortom, voor mij de moeite van het wachten waard. Lijkt me echt een aanzienlijke verbetering op mijn huidige Tytn II die ondertussen wel is aan vervanging toe is.
Helemaal mee eens, alleen vind ik hem een beetje zwaar, 188 gram...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik deze informatie moet geloven is zelfs 2 gram lichter dan mijn huidige Tytn II.

http://www.pdashop.nl/pro...-ii-nl.html#specificaties

Je stopt hem inderdaad niet even je zak, maar ik heb de telefoon vrijwel nooit in mijn zak. Overdag staat Pocket Informant aan op het bureau, of ben ik continue aan het bellen.

In alle andere gevallen past hij in de binnenzak van mijn jas, of gooi ik hem in de laptoptas (auto) en heb je de carkit op bluetooth. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 19:08
Nog geen touch pro2 topic? Ik ga voor de pro2 of de nokia n97, wordt nog een beetje twijfelen, waarschijnlijk wordt het degene die het eerste op de markt komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Touch Pro 2 is helaas nog niet uit, de Diamond 2 is ondertussen al te bestellen bij sommige winkels.

Ben tot nu aan toe erg tevreden met mijn Touch HD, als je het toestel in portrait mode zet kun je prima met 2 vingers een mailtje of sms intypen. Wat ook erg handig tooltje is: Flip-it dit programma draait je scherm mee als je je telefoon omdraait (en je kunt zelf uitzonderingen instellen waarbij je dat niet wilt zoals youtube app).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Ik hoop dat binnenkort ook 32gig microsd kaartjes beschikbaar komen.
Dan neem ik een TP2 en een 32gig kaartje en kan ik mijn ipod touch en mijn TP verkopen.
TP ben ik totaal niet tevreden over i.v.m. gps problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Bij ons wordt de HD nog flink ingekocht, en wordt ook nog steeds flink verkocht en als er al een opvolger voor komt dan is dat pas tegen Q3 ofzo, dus de HD blijft nog wel even.
Mijn ervaringen met de HD zijn goed en positief, echter mis ik wel een hardware toetsenbord, het kan met je duimen en werkt zeker niet slecht (HTC heeft een modded on screen bord erop gezet wat stukken beter is dan het standaard ramplankje). Het scherm is in een woord meesterlijk, echt heel tof. De telefoon is wel groot maar niet dik, wat een zeer groot voordeel is, zit niet in de weg in je broekzak.
Ikzelf wacht nog op de Pro2, lijkt mij een mooi toestel, camera boeit mij niet zo daar heb ik m'n Canon wel voor. De rest van de specs lijkt mij zeker mooi.

Om nog terug te komen op Acer/E-Ten, ik druk mij hier nog soepel uit, dit zijn echt enorme BAGGER phones. Ik weet de precieze cijfers niet, maar die dingen komen minimaal eenmaal voor RMA lijkt het wel. Werken ook nooit goed, zitten altijd bugs in. Ik heb op de service van waar ik werk ook geen enkel persoon gesproken die tevreden is met E-Ten, ik ben bang (gekeken naar de kwaliteit van Acer laptops) dat het niet veel beter wordt nu het door Acer is overgenomen. Het enige voordeel is naamsbekendheid, dat betekend meer verkopen en uiteindelijk nog meer RMA...... Nogmaals ik weet de precieze cijfers niet, maar bij elke E-Ten die er verkocht wordt kan je bijna een weddenschap afsluiten met iemand wanneer je deze weer terugziet voor RMA. Het idee achter de E-Ten's is mooi (zeker de Dual SIM) maar het is gewoon niet goed uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Q3 2009? Bijna iedereen zegt Q2 deze jaar, sommige zelfs in week 21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Laatst online: 26-08 22:03
Al meer bekend over de introductiedatum? Ik mag namelijk eind april een nieuwe telefoon uitkiezen, bijna altijd htc gehad. En twijfel tussen een Touch pro, touch pro2, en een nokia E75.

Maar ik ben benieuwd. Qua snelheid zijn de pro en de pro2 identiek gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic begint een beetje te verzanden in een levertijdentopic. Alles lijkt me verder nu wel gezegd over beide apparaten, dus dit topic gaat op slot.

Discussie over de TP2 kan in een eigen topic, en de bijbehorende levertijden + abonnementen in een topic in Telecomproviders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.