Ik ben op zoek naar een goede strategy game, waar de focus niet op actie is gericht.
Ik wil rustig een stad bouwen, een gigantisch leger recruiten en dan eens een keer aanvallen.
Niet zoals company of heroes alleen maar aanvallen uren lang.
Recent gespeeld:
Age of Empires III weer eens uit de kast gehaald, de graphics en gameplay zijn anno 2009 wat veroudert, ook ligt de focus hier teveel op actie om mij lang te boeien.
Company of Heroes : Leuk spel, niet het type waar ik nu naar op zoek ben teveel gericht op actie
Civilization IV : Oogde verslavend, was het niet voor mij, kon me niet boeien
Supreme commander : Kon me niet lang boeien, teveel actie gericht
Command and conquer 3 : Laag niveau, teveel sci fi, actie gericht ook weer
Dan is er nog:
De simcity franchise : Doelloos, uiteindelijk wil ik wel een enorm leger recruiten om de wereld te veroveren
Empire total war : Teveel actie gericht
World in Conflict : Teveel actie gericht
Caesar IV .. Vrij oud(2-3jr), het type spel komt wel in de buurt
Settlers VI Rise of an empire : Ook vrij oud(2jr) komt ook wel in de buurt
Zijn er nog games die ik mis? Suggesties ?
Het valt me ook op dat er recent niets is uitgebracht van dit type strategy games of zie ik een game over het hoofd?
Ik wil rustig een stad bouwen, een gigantisch leger recruiten en dan eens een keer aanvallen.
Niet zoals company of heroes alleen maar aanvallen uren lang.
Recent gespeeld:
Age of Empires III weer eens uit de kast gehaald, de graphics en gameplay zijn anno 2009 wat veroudert, ook ligt de focus hier teveel op actie om mij lang te boeien.
Company of Heroes : Leuk spel, niet het type waar ik nu naar op zoek ben teveel gericht op actie
Civilization IV : Oogde verslavend, was het niet voor mij, kon me niet boeien
Supreme commander : Kon me niet lang boeien, teveel actie gericht
Command and conquer 3 : Laag niveau, teveel sci fi, actie gericht ook weer
Dan is er nog:
De simcity franchise : Doelloos, uiteindelijk wil ik wel een enorm leger recruiten om de wereld te veroveren
Empire total war : Teveel actie gericht
World in Conflict : Teveel actie gericht
Caesar IV .. Vrij oud(2-3jr), het type spel komt wel in de buurt
Settlers VI Rise of an empire : Ook vrij oud(2jr) komt ook wel in de buurt
Zijn er nog games die ik mis? Suggesties ?
Het valt me ook op dat er recent niets is uitgebracht van dit type strategy games of zie ik een game over het hoofd?