Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

logitech ls1 hapert in vista

Pagina: 1
Acties:

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Ik heb een paar maanden geleden een logitech ls1 muis aangeschaft. Deze begon opeens te haperen: de cursor zit dan heel kort vast. Soms hoor je ook het aan en uit geluidje van een USB die aangesloten wordt.

Daarop heb ik de muis omgeruild; een nieuw exemplaar meegekregen.

Zelfde probleem.

Vervolgens de computer geformateerd.

Nog steeds het zelfde probleem.

Ik gebruik VISTA, wat kan er aan de hand zijn?

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-11 21:16
Dat lijkt erop dat de usbpoort niet helemaal in orde is en daarom hij soms losraakt en dan weer connect.. Heb je andere poorten gebruikt? Andere muizen geprobeerd?

• Sircam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-12-2019
Welk moederbord? USB 1.1 of 2.0? Is er een patch voor de USB op internet? Bios update? Er zijn muizen die door de snelheid aan USB2.0 eigenlijk te kort hebben qua datadoorvoer.

Gr.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
8Mbit/sec zou niet voldoende zijn voor een aanwijsapparaat :S Dat lijkt mij heel erg sterk om eerlijk te zijn en ik heb er dan ook nog nooit van gehoord.

Controleer eerst even de muis op een andere computer, het kan eventueel duiden op een kapotte USB poort of een kabelbreukje.

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
daaan_1992 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:40:
Dat lijkt erop dat de usbpoort niet helemaal in orde is en daarom hij soms losraakt en dan weer connect.. Heb je andere poorten gebruikt? Andere muizen geprobeerd?
thx voor t meedenken allemaal .

ik gebruikte altijd dezelfde usb poort (handiger gepositioneerd) - en ik merk nu pas dat t daar dan aan ligt waarschijnlijk,.. die andere poort geeft geen problemen

is r n mogeljkheid om die poort te fixxen? zijn daar algemene tips voor? schoonmaken, vastschroeven,. t gekke is dat andere apparaten (bijv mp3 speler) niet storen!