Toon posts:

freewebs (beginner)

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

ik heb een aantal mp3 bestanden geüpload met freewebs voor op mijn eigen site. Maar nu is me geheugen vol en wil ik andere nummers op me site zetten dan die er nu op staan. Maar de geüpload mp3 bestanden kan ik niet uit de upload lijst verwijderen. Dus nu blijft mijn geheugen vol zitten. Weet misschien iemand hoe ik deze mp3 bestanden wel kan verwijderen uit de lijst of meer kan uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
is daar op freewebs geen faq voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien kun je deze vragen beter stellen op http://www.beginnersweb.nl, hier wordt er van je verwacht dat je in ieder geval zelf de handleidingen en manuals die je op internet kunt vinden eerst doorneemt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem in hemelsnaam onze Quickstart eens door; wat je nu doet met je topics is behoorlijk onbeschoft. Je 'vraag' in anderhalve regel dumpen en ons een beetje gebruiken als persoonlijke helpdesk. We verwachten hier op GoT wel een beetje eigen initiatief en dat is nu in je topics in de verste verte niet te bekennen.

Zorg de volgende keer ook voor een topictitel die een beetje de lading dekt en open niet voor elke scheet een topic; al helemaal niet met dezelfde titel.

En als je support wil op je freewebs dan neem je het best contact op met freewebs :)

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 08-03-2009 13:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.