Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee waar ik dit moest posten,bij voorbaat mijn excuses...

Hallo,ik heb een tv programma die ik op dvd wil branden,die staat in 5 mappen,aangegeven als "VTS_01" bv...
Vaak staan in die map nog backup bestanden...
Ik ben niet veel bezig met de pc dus heb ook iet zo'n brede kennis,ook ben ik niet echt in het bezit van "brandprogramma's",buiten NERO,maar het is een iets verouderde versie en blijkbaar draait hij niet met vista...

1-ik heb Nero 6,is er een manier deze toch te gebruiken,of te up-daten?
2-Zijn er ,bij voorkeur gratis,programmas die ik even vlug kan d-loaden om dit te branden?
3-Moet ik deze bestanden eerst converteren ofzo?
4-Wat moet ik doen,eens ik in het bezit ben van zo'n programma,met die back-upbestanden?

Dank u vriendelijk voor u hulp...

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je geen idee hebt, post je het maar in een forum dat expliciet niet over windows(-software) gaat ? :)
NOS > CSA

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Omdat je dit in NOS post: K3b voldoet prima :)

Verder: lees je even in hoe/wat/waar op GoT :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:43:
2-Zijn er ,bij voorkeur gratis,programmas die ik even vlug kan d-loaden om dit te branden?
CDburnerXPpro (let niet op de XP in de naam, werkt ook met Vista).
Daarmee kun je een video-DVD maken.
3-Moet ik deze bestanden eerst converteren ofzo?
Nu je ook weet dat je een Video-DVD ervan wil maken kun je ook makkelijker een uitleg zoeken hoe de mappenstructuur op een video-DVD hoort te zijn.
Je brandprogramma geeft dat doorgaans ook wel vanzelf aan, maar een beetje naslag kan nooit kwaad.
Desnoods 'kijk' je het af van een andere film-DVD :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device