[php/drupal] Drupal problemen met 2e domein

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theemstra
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 16:39
Hallo,

Ik heb een 2e domein aangeschaft, die heb ik met een CNAME naar mijn 1e domein doorverwezen,

De 2 domeinen zijn: gangas.nl (primair) gangas.nu(secundair) Gangas.nl is nederlands, gangas.nu is engels,

Ik heb nu 2 problemen:

1. Ik wil de sessies tussen de 2 domeinen delen, ik gebruik i18n, ik heb de domeinfunctie ingeschakeld, ik heb verder ook geen idee wat ik kan doen.

2. Als ik op gangas.nu zit dan kan ik niet via het language block naar de Gangas.nl site, dan zet hij bij beide gangas.nu neer.

Ik hoop dat jullie genoeg info hebben anders hoor ik het graag!

[ Voor 13% gewijzigd door theemstra op 08-03-2009 08:59 . Reden: 1 ding is opgelost, lag aan cookies, de rest niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie alleen maar, in erg karige vorm, twee vragen staan in je topic. Hier op GoT zien we echter ook graag wat je zelf al hebt geprobeerd, wat er niet werkt etc. Wat dat allemaal precies is lees je in onze Quickstart. In de huidige vorm kunnen we niets met dit topic beginnen. Open gerust een nieuw topic, maar zorg dan dat je de voorgenoemde Quickstart in acht neemt.

Overigens is het doorgaans beter als je support op producten en/of code van derden wil om contact op te nemen met de betreffende supportafdeling.

[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 08-03-2009 13:22 . Reden: Linkje gefixed :P ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.