Nou technisch gesproken kun je je muis niet overklocken maar dit maakt je polling veel sneller. Ook bevat dit bestand veel goedies, Dit is al langere tijd beschikbaar maar ik besloot maar eens even alles netjes op een rijtje te zetten :doh:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Instructies: (Werkt met WINXP32,64 BIT, Vista en W7)
In mousepack.rar vind je 5 appz.
usbmrs11.exe
mouserate.exe
mousefix.reg (removemousefix.reg)
accelfix.exe
Download URL: http://rapidshare.com/files/206735245/mousepack.rar
Updated 08-03-09

usbmrs11.exe
Met dit programma is het mogelijk om de 1ms te realiseren met je muis, hierdoor is je muis veel meer precies en sneller.
Nadat je dit geopend hebt click "Patch"
Je ziet een dan een mouserate, dat ongeveer rond de 125 zit.
Dan wordt er gevraagd: "Enforce a polling rate of 250 Hz/4 ms? (Y/N)"
Hier kun je kiezen uit 250, 500 of 1000. Je kunt als eerste proberen 500 om te zien hoe dat voelt of meteen 1000 =).

mouserate.exe
Dit klein programmatje laat een voorbeeld zien van de rates van een muis, dus hoe vaak de muis informatie zend naar de computer.
Wanneer je de 1Hz haalt hebben je groot preciessie oppervlak, random ongeveer 125

Mousefix.reg
Deze tool gebruiken veel gamers en dit is een keuze voor elke gamer apart. Ik mag hopen dat ik hier geen uitleg bij hoef te geven :A REBOOT is essentieel voor gebruik!
Je kunt ook -noforcemaccel -noforcemparms in je launch options zetten voor alleen counter strikers.
Accelfix.exe
Deze kleine tool zou iedere Razer Diamonback gebruiker moeten gebruiken, je moet wel eerst windows acceleration met Diamonback verwijderen anders zuigt het:x
Lees de README.txt voor de volledige Engelstalige handleiding :B
Windows Vista Tuturial
1. Ga naar de map Driver Signature Enforcement Overrider en open dseo12.exe.
2. Click Next => Yes => Enable Test Mode.

3. Ga dan naar de map HIDUSBF en click rechtermuis op HIDUSBF.inf en kies dan installeren.

4. Open daarna de Setup.exe in dezelfde map, check Filter on Device en kies dan je rates naar keuze.

5. Ga naar de map Driver Signature Enforcement Overrider en open dseo12.exe weer.
Click Next => Yes => Sign a System file.

6. Plak daarna deze directory: (meestal C:\Windows\System32\Drivers\HIDUSBF.sys) Dit bestand staat ook in de map HIDUSBF maar probeer eerst de eerste optie.

7. Start je computer opnieuw op.

8. Nadat je computer opnieuw is opgestart ga je naar de map mouserate en open je mouserate.exe om de muis rates te bekijken.
Als je het wilt verwijderen ga je naar de map HIDUSBF doe je rechtermuis op HIDUSBFU.inf, kies dan installeren. Kies je disable test mode dseo12.exe.
Deze tutorial is op XP gedaan omdat ik geen Vista op mijn computer heb staan (wat logisch is). Owja, alles op eigen risico, zelfs als er een uninstaller bij zit ;-)
GL&HF :cool:
Instructies: (Werkt met WINXP32,64 BIT, Vista en W7)
In mousepack.rar vind je 5 appz.
usbmrs11.exe
mouserate.exe
mousefix.reg (removemousefix.reg)
accelfix.exe
Download URL: http://rapidshare.com/files/206735245/mousepack.rar
Updated 08-03-09

usbmrs11.exe
Met dit programma is het mogelijk om de 1ms te realiseren met je muis, hierdoor is je muis veel meer precies en sneller.
Nadat je dit geopend hebt click "Patch"
Je ziet een dan een mouserate, dat ongeveer rond de 125 zit.
Dan wordt er gevraagd: "Enforce a polling rate of 250 Hz/4 ms? (Y/N)"
Hier kun je kiezen uit 250, 500 of 1000. Je kunt als eerste proberen 500 om te zien hoe dat voelt of meteen 1000 =).

mouserate.exe
Dit klein programmatje laat een voorbeeld zien van de rates van een muis, dus hoe vaak de muis informatie zend naar de computer.
Wanneer je de 1Hz haalt hebben je groot preciessie oppervlak, random ongeveer 125

Mousefix.reg
Deze tool gebruiken veel gamers en dit is een keuze voor elke gamer apart. Ik mag hopen dat ik hier geen uitleg bij hoef te geven :A REBOOT is essentieel voor gebruik!
Je kunt ook -noforcemaccel -noforcemparms in je launch options zetten voor alleen counter strikers.
Accelfix.exe
Deze kleine tool zou iedere Razer Diamonback gebruiker moeten gebruiken, je moet wel eerst windows acceleration met Diamonback verwijderen anders zuigt het:x
Lees de README.txt voor de volledige Engelstalige handleiding :B
Windows Vista Tuturial
1. Ga naar de map Driver Signature Enforcement Overrider en open dseo12.exe.
2. Click Next => Yes => Enable Test Mode.

3. Ga dan naar de map HIDUSBF en click rechtermuis op HIDUSBF.inf en kies dan installeren.

4. Open daarna de Setup.exe in dezelfde map, check Filter on Device en kies dan je rates naar keuze.

5. Ga naar de map Driver Signature Enforcement Overrider en open dseo12.exe weer.
Click Next => Yes => Sign a System file.

6. Plak daarna deze directory: (meestal C:\Windows\System32\Drivers\HIDUSBF.sys) Dit bestand staat ook in de map HIDUSBF maar probeer eerst de eerste optie.

7. Start je computer opnieuw op.

8. Nadat je computer opnieuw is opgestart ga je naar de map mouserate en open je mouserate.exe om de muis rates te bekijken.
Als je het wilt verwijderen ga je naar de map HIDUSBF doe je rechtermuis op HIDUSBFU.inf, kies dan installeren. Kies je disable test mode dseo12.exe.
Deze tutorial is op XP gedaan omdat ik geen Vista op mijn computer heb staan (wat logisch is). Owja, alles op eigen risico, zelfs als er een uninstaller bij zit ;-)
GL&HF :cool:
[ Voor 28% gewijzigd door krabbedoelie op 08-03-2009 11:57 ]