Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:48
Hallo!

Gisteren zat ik tv te kijken en opeens gaat het scherm "uit" zegmaar? Het geluid deed het nog wel en doet het nog steeds maar het beeld is nergens meer te bekennen? Ik heb de tv toen dus uitgezet en opnieuw aangedaan en zie dus als ik dat doe dat het scherm verkleurt net als of het aan wilt gaan maar dan toch weer zwart word en dat in minder dan 1 seconde, daarna blijft het beeld net zo zwart net alsof hij uitstaat maar het geluid werkt nog wel. Ook als ik zap dan zie ik het lichtje branden en veranderd de tv van zender.

Ik heb de samsung helpdesk al gebelt maar die zijn er maandagochtend pas weer.
Ik wil niet stil zitten en heb dus gelijk gezocht in de manual om hem te resetten alleen blijkt dat je hiervoor in het menu moet zijn en die kan ik dus juist niet zien? Is er een manier om een hard reset ofzo d.m.v een knop o.i.d?

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of dit zelf meegemaakt?

Alvast bedankt!

Ps; Tv (Samsung Le37m86BD) is pas 1,5 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
Weet niemand nog een trucje? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

QuiCk01 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:59:
Is er een manier om een hard reset ofzo d.m.v een knop o.i.d?

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of dit zelf meegemaakt?
Je zou met google kunnen zoeken naar je probleem en kijken of meer mensen er last van hebben (gehad) en hoe zij het opgelost hebben. Dit vond ik van iemand die met z'n HTPC alleen geluid heeft met wit beeld en van mediaspeler op z'n pc veranderd om wel beeld te krijgen, maar puur TV-signaal problemen heb ik niet kunnen vinden.

Heb je ook geprobeerd van input te wisselen (dvd-speler bijvoorbeeld) en de kabel van de tv gecontroleerd?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Backlight kapot? Even met felle lamp op het scherm schijnen om te kijken of er nog beeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
@ Wiethoofd

Bedankt, ik had al een precies soortgelijk geval op een engels forum gevonden alleen deze gebruiker vermelde alleen dat het probleem was opgelost door samsung en zei niet wat er aan de hand was helaas.

@ F4T4L_3RR0R

Bedankt! Ik heb even een maglight erbij gepakt en er was inderdaad nog beeld! Ik kon het menu e.d. nog gewoon zien.

Hier is door mijzelf dus niets meer aan te doen en zal dan morgen ook Samsung bellen aangezien er 2 jaar garantie opzit en hij is "gelukkig" maar 1,5 jaar oud.

Hardstikke bedankt beide!
Ik zal laten weten hoe het is afgelopen voor mensen die uiteindelijk via google bij dit bericht komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Succes met de garantieafhandeling! Je kan nu meteen het euvel melden, scheelt weer extra vertragingen en onderzoeken. :)

Hou ons op de hoogte, dat wordt zeer gewaardeerd!

Edit:

Kickje SF?

[ Voor 6% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 09-03-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 09 maart 2009 @ 00:12:

Hou ons op de hoogte, dat wordt zeer gewaardeerd!
Monteur is vandaag geweest en vertelde mij dat hij wel heel weinig deed(Logisch, anders bel ik niet maargoed :))

De inverter was kapot en was een duur onderdeel wat niet op voorraad was. Hij is meegenomen en komt over +/- 2 weken weer terug.

Bedankt
Pagina: 1