Ik heb her en der vernomen dat vodafone regelmatig haar city point winkels verbouwd. Bij opening hebben deze winkels vaak de spectaculaire aanbieding met 1-jaars abonnementen. Je betaald namelijk de toestelprijs behorend bij een 2-jarig abonnement terwijl je een 1-jarig contract krijgt. Erg interessant voor ons tweakers aangezien we meestel veeleisend zijn qua toestel, maar het liefst elk jaar een nieuwe willen.
Ik ben wel toe aan een nieuwe smartphone met korte contractduur. Dus zoek een winkel die deze aanbieding nu, of binnenkort heeft. Op internet is het niet te vinden welke winkels wanneer aan het verbouwen zijn.
Ik heb gehoord dat VF apeldoorn momenteel aan het verbouwen is en binnenkort weer open gaat. Wie weet welke winkel op dit moment zo'n aanbieding heeft of welke winkel aan het verbouwen is?
Ik ben wel toe aan een nieuwe smartphone met korte contractduur. Dus zoek een winkel die deze aanbieding nu, of binnenkort heeft. Op internet is het niet te vinden welke winkels wanneer aan het verbouwen zijn.
Ik heb gehoord dat VF apeldoorn momenteel aan het verbouwen is en binnenkort weer open gaat. Wie weet welke winkel op dit moment zo'n aanbieding heeft of welke winkel aan het verbouwen is?