Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Halo 2 hapert in Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halo 2 Vista werkte helemaal perfect op mijn computer, wel onder de laagste kwaliteit maar dat hinderde me niet. Nadat ik mijn computer een paar maanden opnieuw geinstalleerd had wil ik het spel weer spelen. Maar nu hapert het spel. En dat terwijl ik niks aan de hardware heb veranderd. (alleen een gb meer ram toegevoegd.)

Ik heb dit haperen alleen bij Halo 2 Vista, maar aangezien ik ook alleen maar WoW en H2 speel kan ik niet veel er over oordelen aangezien H2 wat hogere eisen heeft dus.

Weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb je topictitel even wat verduidelijkt.

Zou je verder kunnen toevoegen wat je systeemspecificaties (3x woordwaarde) zijn, welke drivers je geïnstalleerd hebt, en welke programma's nog meer draaien naast het spel?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij het spelen van Halo 2 Vista niets aanstaan behalve de virus scanner enzovoort.

Manufacturer: PACKARD BELL BV
Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz (2 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 2046MB RAM
Hard Drive: 244 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8500 GT
Monitor: Algemeen PnP-beeldscherm
Sound Card: Luidsprekers (Realtek AC'97 Audio)
Speakers/Headphones: Trust
Keyboard: USB-hoofdhub
Mouse: USB-hoofdhub
Mouse Surface: Logitech MX518
Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612)
Motherboard: Ati Motherboard
Computer Case: 350 Gigabyte

(Ik gebruik voor de videokaart altijd de laatste drivers.)

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10 22:18
Virusscanner zou het best kunnen zijn. Probeer eens alle andere processen te sluiten, en ook de indexeer service van windows uit te zetten, zodat je proc, geheugen en harde schijf niets anders doen.

Verwijderd

Heey,

Ik zit met precies hetzelfde probleem ( Halo 2 deed het eerst ook perfect, maar sinds het herinstalleren van mijn computer hapert Halo 2 ).
Het ligt niet aan mijn specificaties ( quad core 2.4 ghz en 2 gig intern 1 gig video geheugen ).
Ook heb ik al geprobeerd om mijn virusscanner uit te zetten en een aantal andere pogingen, maar tot nu toe helpt niks.
Net als Airgaion heb ik niks veranderd aan m'n hardware.

Iemand?O-)

Verwijderd

niemand?

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 11:59
Op google staan meer van dit soort problemen, schijnt een Nvidia only probleem te zijn... Voor zover ik het gezien heb, hebben al die mensen met dit probleem een Nvidia kaart.
http://www.google.nl/sear...s+vista&btnG=Zoeken&meta=

De een zegt dat het met drivers te maken heeft, welke je reinstall van Vista kan verklaren. Neem aan dat je bij de reinstall de nieuwste drivers gedownload hebt?
De ander zegt dit als oplossing te gebruiken: "Turn off Decals and Shadows. Set resolution to 1024x768 and No Vsync."

Verwijderd

Het valt mij op dat iedereen die ik tegenkom met dit probleem ... een reinstall van vista heeft gedaan.
Maarja ... ik zit nog steeds klem & de oplossing van "Turn off Decals and Shadows" is voor HALO 1, niet 2 :/ .. ook als ik alles op laag zet, blijft HALO haperen.

probleem bij mij opgelost -

Mijn driver versie ( 182.06 ) downgraded naar 175.19 en het haperen is gestopt :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2009 13:54 ]

Pagina: 1