Viper2 <--> OpenGl Problemen

Pagina: 1
Acties:

• Abidan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 14:46
Nog steeds hep ik problemen met m'n videoplank. Als ik een OpenGL spel start, hoef ik het spel niet eens te spelen, want ik kan er donder op zeggen dat het spel in het hoofdmenu (!) :? al vast loopt!!

Ik heb de nieuwste drivers al geinstalleerd, (voor alle hardware in m'n pc) en ik heb een Diamond Viper2 videokaart, en een AMD Athlon 550 op een Asus K7M moederbord en een sblive

Ik hoop dat iemand van jullie dit probleem ook al heeft gehad, en de oplossing heeft :)

Verwijderd

Ik had het probleem ook... maar helaas niet opgelost :(
Ik heb uiteindelijk maar me Viper2 weggedaan en me ouwe trouwe Voodoo3 3000 erin gehangen.
Weg problemen... alles werkt altijd.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:39
Ik heb nooit vastlopers met mijn Viper2, maar waar ik me wel aan stoor: OpenGL in Halflife is helemaal vreemd, allemaal witte textures over alles heen.

Moet ik dus Halflife in D3D spelen, en daar is die Viper2 nou echt de beste in :(

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Nooit geen problemen mee probeer de reference drivers van s3 is te vinden op www.hastec.nl

had het probleem voorheen wel
deze drivers werken net als de d3 van nvidia alleen dan voor s3
de drivers zijn ook een stuk sneller

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:39
Op mijn site staan drivers soortgelijk aan de D3 drivers van nvidia, maar dan voor S3 Savage kaarten.

Het probleem met die nieuwste reference drivers is dat ze zuigen. 9.51.11 en 9.51.06 zijn degene die je moet gebruiken.

Qua OpenGL moet ik nog maar wat mixen/registerinstellingen maken