Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
t zou fijn zijn als er antwoord kwam voor morgen want ik moet nl. morgen nog mijn bestelling veranderen en dan kan ik dit er ook bij zetten
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Uit mijn hoofd dacht ik dat een T-bird 10-15% sneller is afhankelijk van welke taken...
Hmm ik ga wel ff bij Anand kijken
Hmmm dit gaat niet helemaal goed met editten.. nog maar een keer
Als je hier kijkt staat daar de review van de nieuwe T-Bird met ook een hele zwik benchmarks (incl Durons)...
Als ik zo even snel kijk is het idd 10-20% verschil max
Hmm ik ga wel ff bij Anand kijken
Hmmm dit gaat niet helemaal goed met editten.. nog maar een keer

Als je hier kijkt staat daar de review van de nieuwe T-Bird met ook een hele zwik benchmarks (incl Durons)...
Als ik zo even snel kijk is het idd 10-20% verschil max
Ik zou toch zo'n duron kopen, die zijn allereerst aanzienlijk goedkoper en flink over te klokken.
Zo kun je die 10-20% weer wat compenseren.
Zo kun je die 10-20% weer wat compenseren.
loading...
Ja, maar als je een TB koopt kun je die ook weer o/c'en
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
hehheheh wacht ff welke KT 7 heb jij,,,,
toch niet de raid versie,,,, heb elke computer winkel in Nederland er voor afgbelt ben vrijdag zelfs bij Venema langs geweest (totale reistijd 5 uur) , die beweerde hem dan binnen te hebben nou moooi niet dus,,,........ of heb jij de gewoone?
toch niet de raid versie,,,, heb elke computer winkel in Nederland er voor afgbelt ben vrijdag zelfs bij Venema langs geweest (totale reistijd 5 uur) , die beweerde hem dan binnen te hebben nou moooi niet dus,,,........ of heb jij de gewoone?
Pagina: 1