Toon posts:

Wii gegevens zijn beschadigd..?!

Pagina: 1
Acties:
  • 2.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ik zit met een groot probleem. Tijdens het runnen van pre loader stopte mijn wii ermee. Ik kreeg toen te zien wii gegevens zijn beschadigd raadpleeg handleiding. Ik heb al geprobeert om enige tijd de stroom eraf te laten en de batterij even uit de wii gehaald maar helaas was dat ook geen succes..
Kan iemand mij helpen om mijn wii weer werkend te krijgen want ik denk neit dat ik hem met dit probleem naar nintendo hoef terug te sturen.
alvast bedankt..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:38
Hoezo zou je met die probleem niet bij nintendo terecht kunnen ?
Of bedoel je met pre loader dat je wii geschikt is gemaakt voor "backup spellen" ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SanderPS3 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:24:
Hoezo zou je met die probleem niet bij nintendo terecht kunnen ?
Of bedoel je met pre loader dat je wii geschikt is gemaakt voor "backup spellen" ?
ja die pre loader bedoel ik dus daarom kan ik er denk ik niet mee bij nintendo aan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:52
Kun je wat meer informatie geven?

Wat doet hij nu nog wel? Dat het geen succes was geeft niet het echte probleem weer.
Geef even alle informatie. Welke preloader je gebruikte, hoe je hem gebruikt hebt, wat de wii toen exact meldde, wat hij meldde na reboot etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 10:00

rCk

En je kunt het altijd proberen, de Wii naar Nintendo sturen. Als ze er niets mee aan willen dan geven ze hem wel terug, dat moeten ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:29:
En je kunt het altijd proberen, de Wii naar Nintendo sturen. Als ze er niets mee aan willen dan geven ze hem wel terug, dat moeten ze...
En wie denk je dat dan alle verzendkosten mag betalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:29:
Je bedoelt een gemodde Wii terug sturen? Je weet dat de garantie sowieso dan al vervallen is en dat je onderzoekskosten mag gaan betalen? Dus 'geven ze hem wel terug' met haken en ogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Laat ik je even op wat punten wijzen:
Uit het beleid: "Vanzelfsprekend gaan topics over modchips - ook die over problemen met een gemodde console - op slot."
Daarnaast hoort een probleem niet hier maar in Spielerij - Problemen & Vragen

Nog een kleine hint met betrekking tot een mogelijke oplossing, kun je de gegevens nog wel naar een SD kaart kopiëren?

* pagani vermoedt van niet, je firmware zal wel geroosterd zijn

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 07-03-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 18:19

PromoX

Flying solo

johnnyv.nl schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 10:35:
Laat ik je even op wat punten wijzen:
Uit het beleid: "Vanzelfsprekend gaan topics over modchips - ook die over problemen met een gemodde console - op slot."
Daarnaast hoort een probleem niet hier maar in Spielerij - Problemen & Vragen
En hier heb ik niets aan toe te voegen. GoT is niet de plek voor ondersteuning bij dit soort problemen.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.