Problemen Viper2 <--> OpenGL

Pagina: 1
Acties:

• Abidan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 14:46
Nog steeds hep ik problemen met m'n videoplank. Als ik een OpenGL spel start, hoef ik het spel niet eens te spelen, want ik kan er donder op zeggen dat het spel in het hoofdmenu (!) :( al vast loopt!! :?

Ik heb de nieuwste drivers al geinstalleerd, (voor alle hardware in m'n pc) en ik heb een Diamond Viper2 videokaart, en een AMD Athlon 550 op een Asus K7M moederbord en een sblive

Ik hoop dat iemand van jullie dit probleem ook al heeft gehad, en de oplossing heeft:)

Verwijderd

tis gewoon een kutkaart.... ik had dat vroeger ook al met een savage4... ligt waarschijnlijk aant mobo

Verwijderd

Het is een kutkaart, maar toch ligt het aan het mobo? :? :?

Daar snap ik de diepere betekenis niet van, sorry hoor. :?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
voor welk spel gaat het? ik heb ook een viper 2, en als ie eenmaal goed geinstalleerd is draait het hoor, ik heb zelfs nog flik overgeklokt, 145@200 en 125@160mhz!

http://jgc2.virtualave.net/ hier staan nog leuke drivers, 3.04 ofzo, kijk niet bij downloads daar staan nog de oude, op de hoofdpagina staat ergens al nieuwere versie!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:39
Sinds ik een Viper 2 heb, ben ik steeds minder kwaad op S3. Helaas strekt het weer wat aan, omdat ik te horen kreeg dat DX8 drivers voor zowel de S2K als de S4 on its way waren... Mooi niet dus, heb nooit weer wat gehoord...
Nou ja, we zien het wel: end Q1 2001 zou het worden...