Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertolius
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-02 19:54
Hoi all
heb sinds kort nieuwe videokaart, de evga 285FTW editie en zit in een thermaltake soprano kast. Om deze te testen startte ik Crysis Warhead met alles op het hoogste bij graphics. Zag er perfect uit en t loopt als een zonnetje. Echter na een paar minuten krijg ik strepen in mijn scherm en zie ik van t spel weinig moois.

temperatuur op dat moment tijdens speelsessie zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/7493/evgagtx285ftw.jpg

Enig idee of hier wat aan te doen is om de temperatuur lager te houden?

alvast bedankt,
Bertolius!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een eigen fanprofieltje aanmaken kan helpen, al zou de driver dit zelfstandig moeten doen. Ik geloof dat je met Rivatuner zoiets wel voorelkaar moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Is je kaart overclocked of gewoon standaard? Uiteraard zijn er een heleboel dingen die je kunt doen.
  • Fan handmatige of beter aansturen via software.
  • Er zijn PCI-FAN insert sloten
  • Betere airflow creeren in je kast.
  • Downclocken
  • Koelblokjes erop (dan heb je alsnog goede airflow nodig).
  • Watercooling.

Dit is maar een kleine greep uit de oplossing, meer hierover kan je vinden met google.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzjudz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
De GTX285 zou die temperaturen van jou echt makkelijk moeten kunnen hebben. Mijn GTX285 loopt tot de 85 graden ofzo maar ik kan Crysis Warhead op max nog gewoon spelen zonder problemen. Ik denk dus dat het aan wat anders ligt dan je GPU temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertolius
mwa tis raar, farcry 2 staat ook alles op max en daar heb ik geen problemen mee. Andere temperaturen zijn wel goed, zal mss aan t spel zelf liggen?

Kheb trouwens nix overgeclocked :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bertolius op 06-03-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertolius
nadat farcry ook onspeelbaar werd, heb ik opnieuwe vista 64 erop gezet en nieuwe drivers gedownload, had eerst nml een ati kaart. Farcry werkt iig weer. Zometeen nieuwe Tom Clancy End War uitproberen :+
Pagina: 1