Geachte Tweakers,
Sinds een paar maanden heeft mijn vriendin nu het probleem dat als ze twee PDF bestanden probeerd te openen, haar VGA driver crashed.
De uitgangspunten
Hardware
Bij het gebruik van de dedicated kaart worden beide PDF's wel geopend en getoond, maar crashed de driver tussen het openen van de tweede PDF.
Inmiddels ben ik er wel achter dat dit met de versies 8.x/9.x van adobe reader gebeurt en dat met versie 6.01 niets aan de hand is en meerdere PDF's gewoon zonder problemen geopend worden.
Zou dit dan wellicht een instelling in Adobe Reader 8.x/9.x kunnen zijn?
Sinds een paar maanden heeft mijn vriendin nu het probleem dat als ze twee PDF bestanden probeerd te openen, haar VGA driver crashed.
De uitgangspunten
Hardware
- Asus M2N-VM DVI
- Sapphire HD3450 512MB
- AMD X2 x64 5000+
- 2 GB Corsair PC6400
- 500 GB 32MB Sata2 Seagate HD
- Windows XP/Vista/7
- Office 2007
- Adobe Reader 9.0
- Gegoogled!
- Bios geupgrade
- Windows XP opnieuw geïnstalleerd, clean install direct daar na adobe reader geïnstalleerd
- Windows Vista geïnstalleerd, clean install direct daar na adobe reader geïnstalleerd
- Windows 7 geïnstalleerd, clean install direct daar na adobe reader geïnstalleerd
- Dedicated videokaart verwijderd en onboard geprobeerd
Bij het gebruik van de dedicated kaart worden beide PDF's wel geopend en getoond, maar crashed de driver tussen het openen van de tweede PDF.
Inmiddels ben ik er wel achter dat dit met de versies 8.x/9.x van adobe reader gebeurt en dat met versie 6.01 niets aan de hand is en meerdere PDF's gewoon zonder problemen geopend worden.
Zou dit dan wellicht een instelling in Adobe Reader 8.x/9.x kunnen zijn?