Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vervanger voor mx1000

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-11 20:28
mijn draadloze mx 1000 begint zwaar te slijten naar 5 jaar trouwe dienst, accu wordt slecht etc.
welke muis is gelijkwaardig en draadloos.
ik zoek gewoon een degelijke vervanger, hoeft geen gaming muis te zijn.
als ik pricewatch kijk zijn er zoveel muizen, dat ik niet weet welk nou te kiezen.
wat zijn jullie ervaringen met andere draadloze muizen, welke muis draadloos jullie aanraden.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:16
MX1100 misschien?

Afbeeldingslocatie: http://www.ubergizmo.com/photos/2008/8/logitech-mx1100-234.jpg

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Logitech G7?
Afbeeldingslocatie: http://www.billigdrucker.de/images/hardware/maus/logitech/Logitech-G7-Laser-Cordless-Mouse.jpg
Wordt dan wel gepresenteerd als 'gaming'-muis maar dat maakt natuurlijk weinig uit..
Deze vind ik met name door de vorm super. Toen jaren geleden de MX500 uitkwam dacht ik al bij mezelf: deze vorm gaat niet snel overtroffen worden.. En dat vind ik nog steeds zo.

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-11 20:28
mx 1100 lijkt me nog wel wat

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:05
Ik heb hier op een gegeven moment 4 MX1000's in huis gehad. Geweldige muizen. Zo'n anderhalf jaar geleden ben ik overgestapt op de MX Revolution. De 'pasvorm' vind ik iets minder, maar van andere mensen hoor ik weer dat hij beter in de hand ligt. Erg persoonlijk dus.

Hoe dan ook, hij bied je alle functies van de MX1000 en meer. Het is even wennen, maar je gaat nooit meer een muis willen zonder de scroll functie van de MX Revolution. Een echte aanrader dus.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ervaringen zoek je op GoT met de search.

Sowieos is de bedoeling dat zelf doet wat je kunt voor je een topic opent hier, en dat als je er niet uitkomt je in ieder geval duidelijk laat weten waar je gezocht hebt, wat je toen wel vond en wat dan exact niet duidelijk is.

Alleen in pricewatch kijken en verder niets (reviews lezen, ervaringen zoeken, zelf naar een winkel met veel muizen gaan en voelen etc.) is te weinig inzet wat ons betreft en dus gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.